اینم از مهمونی
کینه پوش

آقا خیر سرم رفته بودم مهمونی کلی هم خوشتیپ کردم کلی هم خوش بو جنتلمن مهمونی هم یعنی آشنا بود و تولد یکی از دوستان بود آقا جونم واستون بگه تا وارد شدم همه ریختن سرم : حالت چطوره؟ - ایشالله خوب میشی - توکل به خدا - حالا اذیت نیستی - نکنه بوی سیکار اذیتت کنه نکنه این جور چیزا برات بده؟ - ریحانه برا آقا هانی یه لیوان شربت بیار- آقا دیگه هیچ دیگه آبرومون رفت ناکام از ممهمونی اومدم بیرون حتی نذاشتن برقصم اههههههه  

تصمیم گرفتم از این به بعد مهمونیای غریبه برم اینطوری بهتره



نظرات شما عزیزان:

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت10:55---10 شهريور 1392
من که همیشه از این ترحما متنفر بودم
پاسخ: منم از ترحم بدم میاد ولی اون ترحم نیس فقط دوسم دارن آره دوسم دارن


KiMiYa
ساعت1:46---5 مرداد 1392
ههههههههخ



تو خوب باشـــــــــــ



اصن صب تا شب برقص!!!
پاسخ:به وقتش می رقصم به وقتش فحش میدم به وقتش هر کاری لازمه می کنم آبجی کیمیا


دلارام
ساعت21:13---3 مرداد 1392
والا ما که مریض میشیم باهامون مث این قرنطینه ای ها رفتار میکنن
پاسخ:خوش شانسیم دیگه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|