بچه هایی که به یادم بودن
کینه پوش

 یه ماه نبودم اما الان اومدم که بگم برام دعا کنید مریضی لاعلاج گرفتم که توقع دارم علاجش پیدا شه الانم یکی دوماهه تحت درمانم مثل  این که موضوع جدی شده

فقط از همتون خواهش می کنم برام دعا کنید 

یاغی نوکرتم فراموشم نکردی منم یادم نرف تورو به یادتم

کیمیای عزیزم دوست دارم خواهری شما دوتا بی نهایت با معرفت بودید

التماس دعا



نظرات شما عزیزان:

KiMiYa
ساعت1:44---5 مرداد 1392




آقا اين نيش بـــــــــــــــــاز واسه خوشحاليه



ك برگشتــــــــــــي///خدا شاهده ذوق مرگ



شدم كامنتتو تو وب داش ياغي ديدم...



خووبــــــــــــــي؟؟؟



خدارو 100000شكر ك بايد عالي باشي..



واقعا باور نميشه



هووووووووووووووووووف



خدايا شكــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــرتــــ



خيلي خوشحالم..مرسي ك



اومدي داداش گلم@} ;-
پاسخ:فداتم کیمیاقربونت برم تو خوبی؟ دلم برات یه ذره شده بود یکی تو یکی یاغی فدا مدایی دارین


KiMiYa
ساعت14:58---1 مرداد 1392
داداش گلم منتظرتم بيايـــــــــــــــــــــــا



نا اميد نشي...ما هستيم اينجا پيشت..



توكل توكل توووووووووووكل كن



منتظرتم
پاسخ:توکل به خدا آدم بوی مرگو که حس می کنه بخواد نخواد به خدا نزدیک تر میشه


farnazzz
ساعت18:16---29 تير 1392
داداش خیلی نگرانتم بهترییی ه ر روز دعات میکنم نگران نباش خوب میشی
پاسخ:نگران نیستم ولی نمی دونم یه روز خوب میشم یا نه


كيميا
ساعت2:57---27 تير 1392
هَمیشـِـــہ آز آمَدن "ن" بَر سر "کَلـــِـــــمآت" می تَرســـَــمـ.





نَــ دآشتـــَـن تُو...





نـَـ بُودَنـــ تُو...





نــَ مآندَنــــ تُو...







کآشـــ آیــن بآر حدآقل "دلِ وآژه" برآیــَــمـ مــی سُوختـــــــــ





و خَبــَر میــــدآد آز "نـَـ رفتــــن" تُو

=-=-



داداش



كجـــــــــايي؟...هميش دعا كننده ثابتتما



جون من



تونستي ي خبر بده



بفهميم خوبي يا نه



مواظب خودت باش
پاسخ: خوب؟ نمی دونم بگم خوب یا نه اما اگه راستشو بخواب من خوبم اما میگن نیستی


رضا
ساعت1:02---27 تير 1392
انشالله خبرای خوب

خبر شفا

من پیرمرد رو بی خیبر نذاری
پاسخ: ها پیرمرد مگه میشه بی خبر بذارمت؟


سالی
ساعت20:07---21 تير 1392
داداشیییی جوووونمممممم ای خداااااا چت شدههه(((

من فداااااااات(

بچه ی مومنی نیستم اما ا ته دلم واست دعا میکنم داداشییی. بخدا خیللللیییییی ناراحت شدم خیلیییییی.

ایشالا هرچی زودتر خوب بشی عزیزم

خدااااااااایااااااا میشنویییییی من سلامتیه داداشمو ا تو میخوااااااام خواهششش میکنم ازتتتت خواهش میکنممم ( (




پاسخ: فدا مدا اون صداقتت میگن دعا بچه ها زود مستجاب میشه ههههههههه........... قربونت سالی مر30


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت16:39---21 تير 1392
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

KiMiYa
ساعت0:51---21 تير 1392
حـــــال داداشي ما چطوه؟

از سگ كمترم اگه دروغ بگم..

هر لحظه..هر ثانيه..سر سجاده...

سر سفره لحظه افطارو اذان...واست دعا كردمو

ميكنــَــــــــــم..مطمئنم خوب ميشي..

فقط نا اميــــــــــد نباش.درست ميشه

خداجون كمكــــــتــــــــــو ميخوام مثه هميشه

امـــــــا ايندفع بيشتر از هميشه..

مخصوصـــــــــــــه...

غصه نخوريـــــــــــا

زيـــــــــــــر سايه حق منتظر

پست جديدتم كه بگي بهترو بهترم تا كاملا

روبراه شي..

فعلا يا حـــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــق<b r />


گرگ باران دیده
ساعت2:27---19 تير 1392
یادت باشه یادت بمونه که یاد من پیرمرد به یادته
به امید خدا ، خبرای خوب از بهبودی
یه روحیه خوب
بهترین رفیق آدم خداست
ما که کاره ای نیستیم
جز یه آدم تو دنیای مجازی
اما موقع دعا واقعی به یادتیم


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت15:44---17 تير 1392
کجایی تو داداشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بهتری


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت15:43---17 تير 1392
سلام چی شده الان حالت چطوره؟؟؟؟
در این شبای مبارک ماه رمضان برات دعا می کنم.
امیدتو از دست نده .ایشالله زودی خوب میشی برمیگردی به جمع دوستات.
منتظرتیم حتما یه خبری از حالت بهمون بده


KiMiYa
ساعت15:24---15 تير 1392
اي وااااااااااااااااي من..اگه بدوني چقد ناراحت شدم..

الهي كيميا ب قربون داداشيش بره...غصه نخور مرگ من..

درست..ميشه..توكل ب بالايي...

نامردم اگه دعات نكنم...هرشب و هر لحظه

ب يادتم...فقط ي خواهش دارم..

اميدتو از دست نده..گاهي همه درها بسته است

ولي اميدت و ايمان داشتن ب اون بالايي

همه درارو باز ميكنه همه چيو درست ميكنه...فقط اميدوار باش..

الكي حرف نميزنم..ميدونم ك ميگم..

مواظب خودت باش...

خيلي واسم عزيز داداشي..

دعا ميكنم برات...از فردام خبر ندارم

ولي ب اون بالاي

ايمان دارم با تك تكه سلولاي وجودم..

مديوني غصه بخوري....بازم ميام ..

زير سايه حــــَــــق باشي...همه چي درست ميشه

ايمان دارم توهم داشته باش..

فعلا داداش گلم@} ;-


رضا
ساعت2:33---12 تير 1392
انشاالله خبر سلامتی داش
به فکرتم


fati
ساعت21:06---11 تير 1392
لینک شدی

یاغی
ساعت12:34---10 تير 1392
خدا خیلی بزرگه داش
به چشم
حتما دعات می کنم
خودتم باید دعا کنی
با دل پاک
با نیت
نذر
خدا خودش میدونه خوب و بد چیه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|