درد............
کینه پوش

من درد می کشم 

درد نبودنت 

درد بودنت

درد دل دارم

درد، دلی که سالهاست درد می کشد

درد می کشم 

درد غروری که مرا شکست

درد همان غروری که زندگی ام، زندگی اش را نابود ساخت 

و مرا

واو را

تا بی نهایت از هم دور کرد

من درد می کشم 

درد......... 

عمق کلمه را حس کن 

مرا دریاب

مرا در عمق فاجعه حس کن

مرا در نقطه ی کور تنهایی دریاب

هنوز همانگونه به دیوار مقابلم چشم دوختم

و غرورم

به من می خندد

جاذبه اشکم را به خود  می کشید

و قلبم

تنگ تنگ بود

و درد می کشید

دردی به سختی سیاهی

دردی خلاصه در قطره اشکی که از گونه چکید

من درد می کشم

 



نظرات شما عزیزان:

farnazzz
ساعت18:20---29 تير 1392
از حاله خودت با خبرمون کن نگرانتونمم داداشیییییی تورو خداا هر روز سره سفره افطار دعات میکنم امیدت بخدا باشه )
پاسخ: نوکرتم آبجی ما هم خوبیم خدا بخوادبهرتم هم میشیم


farnazzz
ساعت18:17---29 تير 1392
داداشی چی شدش خبری نیس نگرانتممممم ( تورو خدا یه خبری از حالت بده بد جور نگرانتم (
پاسخ: پرچمم هنوز بالاس


kimia
ساعت18:16---3 تير 1392
تنهایی بد است
اما بد تر از آن اینست
که بخواهی تنهاییت را با آدم های مجازی پر کنی
آدم هایی که بود و نبودشان
به روشن یا خاموش بودن یک چراغ بستگی دارد.
=-=-=-=-=
salam dadashi chera nisti dg nemiai???..man bazam sar mizanam behet....eydetam mobarak: S


یاغی
ساعت17:35---29 خرداد 1392
کجا رفتی تو


jigily
ساعت8:51---24 خرداد 1392
دیگر خسته شدم ...!

ازپیدا نکردن جسد کسانی که روزی میگفتن بی تو میمیرم.....


parya
ساعت18:06---23 خرداد 1392
نبودن هیچکس سخت نیست،فراموش کردن یک بودن سخت است

پـــیـــرمـــــــــردی 24 ســـــالــــه
ساعت23:45---19 خرداد 1392
زیباترین ها واقعیت ها
شیرین ترین اتفاق زندگی تان باد
*************************************
در هر آسمان تیره ای ستاره ای هم وجود دارد
کمی نسیم تازه برای کنار زدن ابرها لازم است
و کمی نگاه به بالا
***********
فیلتر کردن وبلاگ قبلی ام را
اگه منو میشناسی و قبلا به سایتت اومدم و به سایتم اومدین
و مطالبم باعث مزاحمت و ناراحتی شما شده عذرخواهی میکنم.
اکنون اینجا می نویسم.

بی‌پرده بگويمت
چيزی نمانده است، من چهل ساله خواهم شد
فردا را به فال نيک خواهم گرفت
دارد همين لحظه
يک فوج کبوتر سپيد
از فرازِ کوچه‌ی ما می‌گذرد
باد بوی نامهای کسان من می‌دهد
يادت می‌آيد رفته بودی
خبر از آرامش آسمان بياوری!؟
نه ری‌را جان
نامه‌ام بايد کوتاه باشد
ساده باشد
بی حرفی از ابهام و آينه،
از نو برايت می‌نويسم
حال همه‌ی ما خوب است
اما تو باور نکن!

***************************************
ای داد از این همه بیداد
خواهم که زغم شوم آزاد
از جور و ستم همه فریاد
چون هستی من شده بر باد
==================


KiMiYa
ساعت16:32---19 خرداد 1392
بـــــــــــــــــــــــــاران ــــــــــــــــــــــ نـــَـــــبــــــــــار

دـِـــ نــــَــــــــبـــــار لعنــَـــــتي..!!

اِمــــشـــــــــــب با ديگــــــَـــــــــري بيرونــــِه

ســـــَــ!!ــــــــــرما ميخــــــــوره!!!!
=-=-

سلام دادا كجايي دلم برات

تنگ شده.....

منم نبودم ي مدت شرمنده...

منتظرم آپ جديد بزاري


یاغی
ساعت12:48---19 خرداد 1392
آقا نیستی
کجای پسر
بابا یه آپی
یه کامنتی
یه لنگ کفشی چیزی


سالی
ساعت15:49---11 خرداد 1392
dadasham chetore???????

seda59
ساعت15:56---23 ارديبهشت 1392
ایییییییییییییییی بی حوااااااااااااااس شدم ادرس رو یادم رفت بذارم

farnazzz
ساعت22:26---22 ارديبهشت 1392
salamm dadashi khobiii kojaii deltanget bodammmm

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|