جریان چیست؟
کینه پوش

دیشب ساعت 3 شب ختر خالم بعد ند ماه بی خبری اس داده :

می دونی جریان چیه؟

جواب دادم:  نه بگو ببینم جریان چیه نصفه شبی؟

دختر خالم: به مقدار الکتریسته که از یک رسانا عبور می نه جریان می گویند

حالا شما بگین چی جواب این خل و چل بدم من نصفه شبی؟



نظرات شما عزیزان:

farnazzz
ساعت21:56---16 ارديبهشت 1392
اول اینکه سلامم داداشی شبح جونممم
دومم اینکه خیلی بامرامی بخاطره همین خرابتم
سوم اینکه چه عجب منه تنبل اپ کردم اون یادته 1 بازی گفتم بهت اونو گذاشتم تو وب به هه گفتم اونو واسه تو گذاشتم بعد واسه بقیه اوووم دیگه دیگههه دلتنگت بودم بعدش اون پیامت خیلی باحال بود همون معلولین
یکیم بابا عاشخ دمت گرم تو دلت رمانتیکی فوران کردده ماها خبر نداریم ایول داری داداشی
سوم اینکه خوش به حالت روز مادر مامانی داری میتونی بهش بگی روزت مبارک خیلی خوش شانسی واسش عطر و روسری میتونی بگیری ولی من من بجز 1 شاخه گل نمیتونم چیزی بگیرم
اااااااااااااااااه داداش منه خل و چل و کشتی
ولی دمت گرم وقتی میخوندم گریم گرفتش
بازم واسه بودنت تو وبلاگم میسی که ففراموشم نمیکنی


nadya
ساعت12:29---16 ارديبهشت 1392
سلام چشم قربان ادامه میدم وب تو هم جالب بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|