کاش.....
کینه پوش

 کاش می شد با صدای بلند گریه کرد

کاش میشد وقتی دوس داری تنها باشی تنها بشی و یه دل سیر گریه کنی بدون این که

کسی حتی نگات کنه 

کاش می شد وقتی دوس داری یکی پیشت باشه به دردات گوش کنه و دلداریت بده حتی اگه

بگی می خوام تنها باشم هم تنهات نذاره و بگه: من پیشتم حتی اگه منو بندازی بیرون.

کاش میشد مثل فیلما هر وقت دلت گرفت زندگی اهنگ غمگین پخش کنه و تو بیشتر گریه ات

بگیره

کاش میشد وقتی می خوای درداتو بگی ولی نتونی از تو نگاهت خونده میشدن.

کاش می شد ..........

ولی همش کاش............

داره بارون میباره تو اهواز امروز 5شنبه است و از دیروز داره بارون میباره 

منم با بارون میبارم خوبیه این لحظه ها اینه که من تنهام دیش تو خیابون زیر بارون بودم دلمم

خیلی گرفته بود ولی نمی تونستم جلو بقیه گریه کنم 

دیدی گاهی همزادت میگه: خاک تو سرت مرد گنده ، تو هنوز گریه می کنی؟

دیگه نم یخوام گریه کنم می خوام خودمو دست تقدیر بدم

دلم برای یکی تنگ شده ولی نمی تونم کی؟ 

دارم میرم.......

از این جا دارم میرم ولی نمی دونم دوباره میتونم برگردم یا نه........

اگه بر نگردم دلم برا این جا تنگ میشه..........



نظرات شما عزیزان:

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت8:01---5 خرداد 1392
چقدر سخت آرزوی کسی رو داشتن که آرزوتو نداره


چقدر سخته دلتنگ کسی بودن که دلتنگ دیگریه


خواستم رو یادت خط بکشم


خواستم به یادت نباشم


از جام بلند شدم،چراغ هارو روشن کردم،سکوت شکستم،آهنگ رو قطع کردم واشکامو پاک


اما قطره اشک بعدی هم روی گونه هام سر خورد


تا بفهمم هنوز دلتنگم



-----------------------------------
کجایی بی معرفت؟؟؟


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت19:41---4 خرداد 1392
مــَטּ هَموטּ בیوونـﮧ ایمـ کـﮧ هیچوَقت عَوَض نمیشـﮧ...





هَمونی کـﮧ هَمــﮧ باهـاش خوشحالـَטּ امــا کسی بآهـآش نمیمونــﮧ...





هَمونی کـﮧ مُواظبــﮧ کسی نـآراحَت نَشــﮧ ♥ امـآ هَمــﮧ ناراحَتش میکنـَטּ...





هَمونی کـﮧ تکیـﮧ گـآه خوبیــﮧ امآ واسَش تکیــﮧ گآهی نیستـ ..





هموטּ کـﮧ هَمیشــﮧ بهش בُروغ میگـَטּ





امــآ اوטּ بآورش میشــﮧ....هموטּ !!!


Zahra
ساعت13:07---18 ارديبهشت 1392
گاهے دلمـ از ـهر چه آدمـ است مے گیرد...!





گاهے دلمـ دو کلمه حرف مهربانانه مےخواهد...!





نه به شکل ِ دوستت دارم و یا نه بــ ِ شکل ِ بے تو مے میرمـــ...!





ساده شاید ، مثل دلتنگ نباش... فردا روز دیگر ے ســـــــــت !



Zahra
ساعت12:36---18 ارديبهشت 1392
چیه شبحی حالت خوب نیست اتفاقی افتاده؟؟؟؟

کجا میخوای بری؟؟؟؟

ولی من با بارونی که اهواز اومد کلی گریه کردم آخه تنها بودم .

کجا میخوای بری بی معرفت؟؟؟؟؟؟پاسخ: از وبلاگ نویسی نمیرم از این جایی که هستم میرم یه جایی برا 6 ماه


pune
ساعت1:04---17 ارديبهشت 1392
سلام ممنون که بهم سر زدین وب خیلی جالبی دارین

حکایت رفاقــ ـــت من با تــــو حکایــ ـــت قهــ ـــوهـ ایست ک امروز ب یـــآد تـ ـــو تلخ تلخ نوشیدمــــ ! کهـ بـ ـا هر جــ ــرعه بسیــ ـار اندیشیدم ک این طـ ـعمـــ را دوسـ ـت دارم یا نـــ و آنقـ ـــدر گیــ ــــــــر کردم بین دوست داشـــتن و نداشتنـــ ک انتظار تمام شدنــــش را نداشــ ــتم و تمام ک شــ ــد فهمیدم بـــــــــــــاز هم قهوه میخواهم ! حتی تلـ ـخ تلـ ــخ


☁.¸¸.•☂مریم☁
ساعت9:48---16 ارديبهشت 1392
میگماااااااااا یکی با اسم هانی واسم کامنت گذاشته
ولی وبلاگش خالیه
نویسنده ش هم نوشته شبح سیاه.اون تویی؟؟


tara
ساعت23:27---13 ارديبهشت 1392
فقط این که لینکم نیست تو وبت که........پاسخ: الان دیگه هست

KiMiYa
ساعت22:43---13 ارديبهشت 1392
aha.....baba khodaro shokr khialam rahta shod..!!!!

..chi b gam harja miri omidvaram bad jaei nabasheo..

zoodi bargardi


KiMiYa
ساعت20:37---12 ارديبهشت 1392
داداشي...توهم...>?????<



اي بابا خـــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــدا شكررررررت



واقـــــــــــــــــــــعا...< br />


تو هم ميخواي بري؟؟؟...



نوشته هات حرف و زخمه خودمه



خودم الان نميخوام تو نت



بازگوشون كنم اما تو داري ميگي



تورو خدا..تو نرو..حد اقل همين ك ببينم



يكي درد داره شبيه خودمم تا حدودي



شايد سبك بشم از اين لحاظ ك اون دردامونو مينويسه و من حتي



جرئت نوشتن شونم ندارم



و من ميخونمشون...اين كارو نكن لطفا...



خوش بحالت باورن مياد..ما ك خبري نيست..



و خوش بحالت خيلي زياد ك تنها بودي



من عاشق تنهاييي ام..خودمو



خودمو خداي خودم...



هههههههههههي



خد...



ولي داداشي نرو
پاسخ: نمیرم تا ابد بیخ گوشتم منظورم از وبلاگ نویسی نبود اونایی که منو میشناسن میدونن کجا می خوام برم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|