اوقته که تنهام
کینه پوش

وقتی صدام بوی تنهایی میده

وقتی سیگاررو با سیگار خاموش می کنم

وقتی تو آیینه به جا خودم یکی دیگه رو میبنم

وقتی یادم میره منم یه آدم احساس دارم نیاز محبت دارم

اونوقته که تنهام

وقتی اتاقم شده همدم هق هق های شبونه ام

وقتی تختم شده آغوش نیاز بچگونه ام

اونوقته که تنهام

اونوقته که نمی فهمم مادر ینی چی؟

راستی مادر ینی چی؟



نظرات شما عزیزان:

فرشاد
ساعت8:55---31 ارديبهشت 1392
اینجا روی زمین هیچ چیز عجیب نیست ، حتی اینکه آدم ها ” آرزوهایت را مثل سیگار دود میکنند و به آسمان می فرستند . . . ”
ببخشید بهت دیر سر زدم


Zahra
ساعت18:44---29 ارديبهشت 1392


سلام شبحی خوبی نمیدونم چی باید بگم وقتی داشتم این پستتو میخوندم خیلی نارحت شدم شایدپیش خودت بگی که دارم چرت میگم خب حقم داری آخه من که جای تو نیستم.
که بتونم خوب درکت کنم
فقط میتونم بگم متاسفم
خدا رحمتش کنه.


parya
ساعت16:46---15 ارديبهشت 1392
شبح جونم...
این دو تاپستت خیلی نالاحتم کرد!!!
درکت نمیکنم چون تنها کسی ک همیشه پیشم بوده و برام از جون و دل مایه گذاشته مادرم بوده ولی میتونم تصور کنم اگه نبود چقد سخت بود...
اونوقت من نابود میشدم و منی وجود نداشت


KiMiYa
ساعت2:42---12 ارديبهشت 1392
مـــــــــادر يعني چيزي ك منم طعم واقيشو نچشيدم..



شنيدمو ديديم ك خوبش خيلي خوبه



بهتر از خوب..



امــــــــــــــــــــــا



اي بابا دردااي كهنرو باز ميكني..



هيچي اصن..بيخيال...




پاسخ: دردارو باید گف.......... من جای خوبی واسه گفتن حرفام پیدا کردم....... همین جا این جا هیچکی منو نمیشناسه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|