از سرم که بیفتی؟
کینه پوش

 از سرم که بیفتی دست و پایت خواهد شکست

آن روز درد شکستن را خواهی فهمید 

روزی که از چشمت افتادم را به یاد آور



نظرات شما عزیزان:

H_M
ساعت9:12---16 ارديبهشت 1392
اینقدر مرا از رفتنت نترسان...قرار نیست ک همیشه بمانیم...روزی همه رفتنی اند...پس ب جهنم ک نیستی!!

tara
ساعت23:23---13 ارديبهشت 1392
سلام.من خیلی وقت بود up نمیکردم اخه دیدم کسی نظر نمیده گفتم مزخرف می نودسم.به هر لینک کردم دوستم!

KiMiYa
ساعت23:16---11 ارديبهشت 1392
دلم برا تـפּ ڪﮧ نـ ـﮧ،ولـﮯ برا کسـ ﮯ ڪﮧ



فکر مـ ﮯ کردم تـפּ بودـﮯ تنگ شـده !



=-=-=-



آي گفتي...اونوقته ك تازه ميفهمه



چقد له شديو ب روشم حتي نياوردي



مسئله منت گذاشتنو تلافي كردن



نيست مسئله..وقت گذاشتن



سرشو ..ي عمر تو خماري بودنو



لايق نبودنشه..



بعععععععععله


پاسخ: کاش دنیا یه دکمه برگشت و یه دکمه ی تلافی داشت. آی من حال می کردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|