حس تنهایی یعنی........
کینه پوش

 حس تنهایی یعنی:

بغضی که تو گلو خفه شه

غروری که جلو روت نفله شه

آسمونی که غم روت میباره

رفیقی که جلو راهت گره میذاره

سکوتی که خیلی وقته باش خو گرفتی

بغضی سنگینی که انگار رو دوشت کوه گرفتی

گریه های نصف شب

اشکای رسیده به لب

هق هق از روی تنهایی

از روی بیکسی دلتنگی

از روی داشته هایی که کاش نداشتم  

حسرت چیزایی که یه عمر داشتم 

حسرت نوازش یه دست

نه یه جوون مست

تو کوچه ها دنبال محبت

دنبال یه جو صداقت........



هیییییییی  نوشتنم که بیادهمینجوری می نویسم البته از نوع اراجیف



نظرات شما عزیزان:

تارا
ساعت0:26---14 ارديبهشت 1392
چقدر این حسایی که ازش نوشتی رو خوب می شناسم...
پاسخ: تو این دور و زمونه همه میشناسن تارا خانم


گرگ باران دیده
ساعت20:41---13 ارديبهشت 1392
آقا من حس می کنم که این لوکس بلاگ درست شده!

میشه کامنت گذاشت!!!!!!!!!!


پاسخ: کجای کاری درست بووووووووووود اصلا تا حالا دیدی این لوکس بلاگ اشکالی داشته باشه خخخخخخخ؟؟؟؟؟؟


میشناسیم
ساعت11:30---13 ارديبهشت 1392
نه قشنگ بود افرین
پاسخ: آره قشنگ بود آفرین بهتر از نه قشنگ بود آفرینه نه؟ خخخخخخخخ


میشناسیم
ساعت11:30---13 ارديبهشت 1392
نه قشنگ بود افرین
پاسخ:نه نشناختم


رها
ساعت23:02---12 ارديبهشت 1392
مرگ کجایی که زندگی مرا کشت ؟؟؟

KiMiYa
ساعت23:38---10 ارديبهشت 1392
اراجيفاي دادا توصيف حالــــــــمه



دوسشون دارم چون حقيقته عالمه



=-=-=-=--=-=-==-=--

پاسخ: هیییییییییییی آبجی کیمیا دل هیچکی مثل من غم نداره ...... مث من غربت و ماتم نداره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|