مسابقه ( پست ثابت )
کینه پوش

( پست ثابت ) 

 

 

خواهشا کسایی که زیر 18 سال دارن سراغ این بازی نرن آغا اومدیم و

سکته کردن افتادن رو دستمون بعد تکلیف ما چیه (برم یه نگاهی بندازم

به کتاب قانون.......... یاغی کجایی بیا بگو تکلیف چیه ... خخخخخخخ )

آره دیگه کسایی هم که مرض ترس دل ( ترس دل؟ از خودم در ورکردک

خخخ ) یعنی بیماری قلبی دارن یا چه میدونم بیماری قندی شکری

چایی چیزی دارن هم نیان ( واقعا متاسفم هییییییی روزگار ) 

حالا اگه تونستی برسی مرحله چهارمش؟ 

اگه تونستی من خودمو دار میزنم بخدا این کارو میکنم خب  حالا اسپیکر را در حال روشن قرار دهید و تا حد کاغی زیاد کرده.

حالا برو بازی کن اینم لینکش:

fun.drno.de/flash/games/lab.swf

 

جایزه اش هم یه کارت شارژ ده هزارتومانیه ولی من که می دونم نمی

تونین خخخخخخخ



نظرات شما عزیزان:

گرگنما
ساعت23:42---13 مرداد 1392
عمه خوبن ایا بچه نقطه چین خخخخخخخ

تو کدوم سوراخی بودی هان
پاسخ: عمه دیگه از بین رفتن از تشکرات بنده خخخخخ


Mᗩryᗩm
ساعت17:07---10 مرداد 1392
بازیه جالبی بود



فقط خداروشکر ولومِ صدا کم بود وگنه منو اَ خونه مینداختن بیرون




پاسخ: اّاّاّاّاّ حیف شد په کاش بلند بود خخخخخخ


ashi mashi
ساعت19:41---5 تير 1392
سلامـــــــــــــــــــــ دوست عزیزم

Loading… ████▒▒ 10%
Loading… ████▒▒ 20%
Loading… ████▒▒ 30%
Loading… ████▒▒ 40%
Loading… ████▒▒ 50%
Loading… ████▒▒ 60%
Loading… ████▒▒ 70%
Loading… ████▒▒ 80%
Loading… ████▒▒ 90%
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
آپــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــم!!!!!!!!
بدو بیاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااا


سکوت
ساعت13:11---18 خرداد 1392
سلام ممنون که بهم سر زدی وبتونم عالی بود

☁.¸¸.•☂مریم☁
ساعت9:56---13 خرداد 1392
فراموش کردن دوستان بزرگ،بي احترامي به قانون خاطره هاست.ارادت مارا هرروز درسررسيدتان، تيك بزنید

arman
ساعت20:39---8 خرداد 1392
slm vebe gha6angi dari azat mikham mano ba esme setarehaye sorbi link koni ta manam linke konam

مهلا
ساعت10:07---22 ارديبهشت 1392
سلام چطوری داداش نیستی دلمون واست تنگ شده

پت مت
ساعت14:45---18 ارديبهشت 1392
كنج دلم قبرستانيست از احساسي زنده به گور شده به نام بغض

Zahra
ساعت12:37---14 ارديبهشت 1392
بآ خودم مــے گــويم:























نـآمــرد رآ بــرعـکــس کـنـے درمــآن مـے شـود























پـــس مـے گــذآرَم در خيـآلـم هــمــآن نـآمــرد بــمــآنــے (!)























کـسـے چـہ مـے فـہـمـد . . .























ايــن نآمـرد هــمــآن درمــآن مــن اســتـ (!)


پاسخ: بابا ما هر چی هستیم الا نامرد به ما این بر چسبو نزن کمیا خانوم خانوما


رکسانا
ساعت23:57---13 ارديبهشت 1392
سلام عزیزم.لینکت کردم...

zahra
ساعت22:40---13 ارديبهشت 1392
میگم تو اسمتو گذاشتی شبح بدترکیب نمیترسی شب بیاد به خوابت وخفت کنه.
بابا این همه اسم قسنگ.
من از اسمت میتزسم چه برسه به قالب وبت که زهله آدمو میترکونه.


natalie
ساعت15:10---13 ارديبهشت 1392
وای خداجون مردم از ترس با اون صدای وحشت ناکش

راستی لینکت کردمپاسخ: خو منم همینو می خوام که تو بمیری از ترس ههههههه


zahra
ساعت1:53---13 ارديبهشت 1392
بی معرفت من دیگه به تو سر نمیزنم.

راستی یه موقع به خودت زحمت ندی ومنو لینک کنی آخه خسته میشی.

شبح پررررررو
پاسخ:همین الان لینیکی باور کن نمی دونستم تو لینکام نیستی


zahra
ساعت18:55---12 ارديبهشت 1392
یعنی خودتو مهلا نشستین پشت سرم حرف زدین???

ای شبح بد پاسخ: من و مهلا خخخخخخخ


zahra
ساعت18:54---12 ارديبهشت 1392
یعنی خودتو مهلا نشستین پشت سرم حرف زدین???
ای شبح بد


مهلا
ساعت14:22---12 ارديبهشت 1392
خواهرزادم 3سالشه قالب وبلگتو دید وحشت کرد هی میگفت خاله مهلا بکشش ازخنده غش کردم

mahla
ساعت12:20---12 ارديبهشت 1392


sahen
ساعت0:11---12 ارديبهشت 1392
man milinkamet khasti belink khoshhal misham

sahen
ساعت23:56---11 ارديبهشت 1392
slm web khobi dari ama khatari hastia
bazam montazeretam


zahra
ساعت23:18---11 ارديبهشت 1392
سلام شبحي خوبي???


چه عجب یادی ازم کردی بگفتی گاوی, گوسفندی سرمی بریدیم.


بگو ببینم با کی نشستی وداری پشت سرم غیبت میکنی بگو تا نکوشتمت???


راستی درمورد این پستت مسابقه رو میگم گفته بودی جایزه اش شارژه زود رد کن بیاد منتظرم گوشیم شارژش ته کشیدهپاسخ: شارژ چیه من بهت دنیا رو میدم آبجی مهلا البته الان که ندارمش هر وقت دنیا رو دادن بهم می فروشمش برات شارژ می خرم خخخخخخخ
پاسخ: چقدر دنیا ارزون شده هییییییییییی. خودم تازه متوجه حرفم شدم


مهلا
ساعت12:23---11 ارديبهشت 1392
نیستی داداش اصلا به من سرنمیزنی همین روزا میمیرم بعدش دلتون تنگ بشه
پاسخ: نه بابا میام ولی کامنت نمیذارم چون همزمان تو چند تا وبلاگم یادم میره کامنت بذارم


farnazzz
ساعت16:10---10 ارديبهشت 1392
منم 1 بازی باحال دارمممم داداش شبححح فک کنم خلیل دوس دارن 1 بازی باحاله اگه اومدی خواستی بگم بهم نظر بده بذذارم بیا بازی کن اینقد جالبهه من وقتی جلوش میشینممم مثله معتاداااا نمیتونم بلند شمممم راسی الحق اسمتو گذاشتی شبح 1هوو غیبت میزنه بازممم پیدا میشه معلوم نی کجایی زود زودد بیاااا دلم واسه نوشتهات میتنگهه فهمیــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــددددددی ی ی ی ی ی ی ی ی ی هااااان



راسید واقعااا سالی رفتشششپاسخ: آره سالی ما رو می خندوند خودش هم شاد بود حالا نمیدونم چرا یهو رفتش دیگه .


farnazzz
ساعت13:05---10 ارديبهشت 1392
داداش شبح این بازیتو میگی منکه بازی کردمش داشتم اهنگ گوش میکردم با هدفونم بی خیال داشتم بازی میکردم رفتم مرحله بعدی خوشال شدم بعد 1هو جیغ کشیددد منم با اون جیغ کشیدمممممممممممممممممممممممممم مممممممممممممممممممممممممممممم مممممممممم جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ غغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ غغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ غغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

اینطوری البته صدایه من از این لولو خور خوره بهتر بودا هر کی بود با خبر شدش تو محله مشهور شدمم ههههههه دستت درد نکنه بازی باحالی بود ولیییی غیر منتظره
پاسخ: خیله خوب دیگه از این به بعد آبچی فرنازمون مشهور شد هههههههه


farnazzz
ساعت12:45---10 ارديبهشت 1392
پاسخ:
پاسخ: خو منم همینو می خواستم هههههههه


KiMiYa
ساعت14:26---9 ارديبهشت 1392
شانس آوردم اسپيكرم خرابه...



ولي حالا خارج از شوخي



خوشگل بودا ..فقط نكبت

مسواك نزده بوود



اَههههههههههههههه

اييييييييييييييييييييييييشپاسخ: حیف شد اسپیکرت خاموش بود خخخخخ


یاغی
ساعت23:58---8 ارديبهشت 1392
سام لیک

دویست دفعه اومدم تا موفق شدم کامنت بذارم

آخه این چی بود

عمه ام الان اومده جلو چشام!
پاسخ: خوبه دیگه عمه تو هم زیارت کردی خخخخخخ


nazanin fatemeh
ساعت20:50---8 ارديبهشت 1392
salam mamnoon az inke be web man sar zadi bazam biya khoshhal mishaaaaaaaaaaam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|