تف
کینه پوش

 تف به این زندگی ........

تف به این شانس..........

تف به این مملکت.......

تف به این رفاقت.......

تفام تموم شدن تف بده رفیق.....



نظرات شما عزیزان:

KiMiYa
ساعت14:54---6 ارديبهشت 1392
پر از تنهاییم ای کاش بودی

که داره زندگیم از دست میره

یه آهنگی گذاشتم که میدونم

اگه گوشش کنی گریت میگیره

صدام از گریه ی دیشب گرفته

چه بارونی چه احساسی چه حالی

با اشکام باز مهمونی گرفتم

همه چی هست فقط جای تو خالی

دارم دنبال عکسامون میگردم

همونا که لب دریا گرفتیم

اگه ما سهم هم دیگه نبودیم

چرا توی دل هم جا گرفتیم؟

چه معصومانه افتادی تو این عکس

چه لبخند نجیبی رو لباته

تو میخندی و من گریم گرفته

چقدر این خونه تشنه ی صداته

تو یادت رفته وقتی گریه دارم

برای اشکای من شونه باشی

تو یادت رفته باید خونه باشی

باید پیش منه دیوونه باشی

نگو خونه بگو دیوار بی در

که سرتا پاشو خاموشی گرفته

مگه من توی تقدیرت نبودم

شاید دنیا فراموشی گرفته



پویا بیاتی



=-=-=-=-=-



هههههههههههي تف ميخوواي من كله خاطره هامو



روزاي سختي ك داشتم و زيادن





ب اندازشون تف دارم...خواستي در خدمتم



در مورد رپم نه بابا



ما فنچ رپم نيستيم همينجوري دلم گرفته بود



نوشتمو نوشتمو نوشتم ديدم



قافيه هاش مچن شد تكست رپ..



رپر داداش رضاس آهنگ جديدشو شنيدي خدايي



خيلي قشنگه..
پاسخ:ننننننننننننه په چرا من خبر ندارم؟؟؟؟؟ می خوام گوش بدم


catson
ساعت14:29---6 ارديبهشت 1392
تف تف تف تف تف
تفاله هستن شما به دل نگير


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|