برادر جان.......... حرف دل من
کینه پوش

 

برادر جان نمی دونی چه دل تنگم
برادر جان نمی دونی چه غمگینم
نمی دونی نمی دونی برادر جان
گرفتار کدوم تلسمو نفرینم
نمی دونی چه سخته در به در بودن
 مثل طوفان همیشه در سفر بودن
برادر جان برادر جان نمی دونی
چه تلخ وارث غم پدر بودن
 دلم تنگ برادر جان برادر جان دلم تنگ
دلم تنگه از این روز های بی امید
 ازین شب گردی های خسته و مایوس
از این تکرار بیهوده دلم تنگه
همیشه یک غمو یک درد ویک کابوس
 دلم تنگ برادرجان برادر جان دلم تنگ
دلم خوش نیست غمگینم برادر جان
از این تکرار بی رویا بی لبخند
چه تنهای غمگینی
که غیر از من همه
خوشبخت وعاشق
عاشقو خورسند
به فردا دل خوشم
شاید که تا فردا طلوع
خوب خوشبختیه من باشه
شبا با رنج تنهای من سر کن
شاید که فردا روز عاشق شدن باشه

دلم تنگ برادر جان برادر جان دلم تنگ
 



نظرات شما عزیزان:

mahla
ساعت17:16---5 ارديبهشت 1392
شبح ما این روزا حالو حوصله نداره از رنگو روش معلومه نمیدونم چش شده
پاسخ: نه بابا مهلا این روزا خییییییییلی سرم شلوغه خیلیولی به افتخار همهی اونایی که منتظر پست های جدید منن همین الان آپ می کنم


jigily
ساعت10:55---5 ارديبهشت 1392
سلام

یه نظرسنجی توپ گذاشتم بدو بیا شرکت کن


jigily
ساعت10:55---5 ارديبهشت 1392
سلام

یه نظرسنجی توپ گذاشتم بدو بیا شرکت کن


KiMiYa
ساعت0:26---5 ارديبهشت 1392
اينجا ايران است !



سرزمين بيني های سربالا و فرهنگ های سرپايين :|



=-=-=-=-=-=



دادشي امروز بد حالم گرفته بود



حخخخخخخخخخخخخخخح



شانسم ندارم وقتي داغونم



هيچكسي دورو ورم نيست حتي تو نت..



ي تكست رپ نوشتم در باره خودم..



حالا وب زدم يادم بنداز بگم بهت..اگه بشه و بتونم



ركوردش ميكنم البته صدام



داغونه ها ولي متنش ب نظر خودم قشنگه



حالا نميدونم ببينم چي ميشه



زيادم هست





فقط اومدم خبررساني كنمپاسخ: قربونت بشم آجی اینقدر دلم برات تنگ شده که نگو باز به معرفت تو که همیشه سر میزنی و کامنت میذاری حضورتو کم رنگ نمی کنی این طور که معلومه همه شاعر و رپ نویس شدن بابا من برم خودمو بکشمممممممممم


سالی
ساعت15:19---4 ارديبهشت 1392
داداشی جونم چرا آپ نمیکنه؟
هوم؟
دلم نوشته های قشنگتو میخواد شبح


KiMiYa
ساعت22:59---3 ارديبهشت 1392
+خــدارا خدا بــــــودن تنهـــا نکـــرد ...

تنهـــا بــــودن خدا کرد !!+

=-=-=-

چاكريييييييييييييم ب خدا....

ممنونم خيلي لطف داري

چَشـــــــــــــــــــــــــ ــــــم(با همين غلضتاااا)

درساتموم بشه...

ي وب ميزنم مخصوص آهنگ هرچي ك

رفيقاي بامرام و دوستداشتنيم دوست دارن

قول ميدم..قول كيميا قوله ها...

اگه نبود خوله ها(چنروزي تو جو

هم قافيه كردنم!!!)

خلاصه اينكه خيلي بامرامي..

هميييييييييين و بـــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــس

ايشاالله ك جبران كنم



مهلا
ساعت16:40---3 ارديبهشت 1392
مرسی که ب نظرم احترام گذاشتی

KiMiYa
ساعت12:39---3 ارديبهشت 1392
دلت كه گرفته باشد...



شادترین آهنگ ها، روضه خوانی میكنند!!



شلوغترین مكانها، تنهایی ات را به رُخت می كشند



...و شادترین روزها، برای تو غمگین ترین روزهاست!!



دلت كه گرفته باشد...



نقض میشود همه ی قانون ها



دل كجـــا... قانون كجـــا



مدتها طول میكشد تا خاك بگیرد خاطره های رنگارنگ!!



میگذاری تار شود این خاطره ها...



اما یك خواب ِ ناغافل، گرد و خاك تمام خاطره ها را می گیرد!!!



میشود مثل روز ِ اول!



میشود خاطره های ناب...



زخمها تازه میشود باز ...
پاسخ: کیمیــــــا دلم برات تنگ شده خووووووووووو. از اون پستای با حالت می خوام از اون ترانه و ویودیو هایی که برا دانلود میذاری می خوام خرابتم آجی


گرگ باران دیده
ساعت22:12---2 ارديبهشت 1392
یه ضرب المثلی هست که میگه:

لوکس بلاگ را باید ترکوند

جور دیگر باید ساخت
پاسخ: یعنی وضعیته که اگه من تو رو نداشتم الان رفیق با حال نداشتم ( این جمله به خیلی ها گفته شده ) خخخخ


مهلا
ساعت15:28---2 ارديبهشت 1392
کاش اهنگ وبلاگتو عوض کنیپاسخ:چشـــــــــــــم حتما اینم آهنگ جدید

KiMiYa
ساعت0:15---2 ارديبهشت 1392
خسته ام
تکیه زده ام بر دیواری از سکوت ؛
گاه گاهی هق هق تنهایی هایم سکوتم را میخراشد و نقشی از یادگاری میزند
یادگاری هایی که کسی سواد خواندنش را ندارد
هیچ کس جز خدا!
=-=-=-=

اي بابا دادا...بزنم ك باز زحمت *يدنش بيوفته ب گردن اين

بيشرفا...

البته ب كوريه اينام ك شده ميزنما..ولي الان

حسم ي حس بي حسيه...

يعني خودمم دقيق نميدونم چمه..

بزار امتحانا تموم شه

يكم خودمو دريابم ب خدمت تكتكشون

از نوع سرويسيش ميرسما


KiMiYa
ساعت22:12---31 فروردين 1392
وقتی کسی در کنارت هست،خوب نگاهش کن



به تمام جزئیاتش...



به لبخند بین حرف هایش..



به سبک ادای کلماتش،



به شیوه ی راه رفتنش،نشستنش..



به چشم هاش خیره شو..



دستهایش را به حافظه ات بسپار...



گاهی آدم ها انقد سریع میروند،که حسرت یک نگاه سرسری را هم به دلت میگذارن

=-=-=-



برادر جان گاهي همين



اميييييييييييد ب فردا آدمو



دلگرم و خرسند ميكنه



گاهي ايمان ب خدا دلهارو روشن ميكنه



ب اميييييييييد همين فرداها من زنده ام و پايدارم هنووووز
پاسخ: کیمیا اینجوری نمون یه وبلاگ دیگه بزن فدات شم وبلاگای تو معرکه اس...... سلام


سالی
ساعت20:58---31 فروردين 1392
با مخـــاطب خــاصم دعوام شد....بــــعد دو روز میـــگه بیا از اول شروع کنیم.....منم گــفتم اکی...asl plz?

ولــی نمیـــدونم چرا گوشیشو خــاموش کـرد....

بی جـــنبه روانــــی... پاسخ: وااااااا عجب اصلا خیلی عادی رفتار کردی ها ولی چرا اینطوری کرد؟


mahla
ساعت20:52---31 فروردين 1392


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|