خو چرا فیلتر الکی می کنین؟
کینه پوش

  آقا من موندم وبلاگ کیمیا ( آلاچیق ) چش بود که فیلترش کردن من هنوز

تو شک موندم دارم به این فکر می کنم که کیمیا چه نکته ی غیر اخلاقی

رو رعایت نکرده که وبلاگ هیتلر شده؟ هااااااااا

این دیگه خییییییلی مسخره اس بابا شورشو دراوردن حالا فقط کم مونده

یه روز نت رو باز کنیم ببنیم گوگل فیلتر شده

باور کنین بعید نیست ازشون آقا من اعتراض دارم ( حالا کی به اعتراضت توجه می کنه )

کیمیا ما را در غم خود شریک بدان تسلیت می گم وبلاگ خوبی بود بدی ازش ندیدیم 



نظرات شما عزیزان:

catson
ساعت14:31---6 ارديبهشت 1392
برو خدا رو شكر كن تورو فيلتر نكردن
پاسخ: چرا مگه من چیکار کردم؟ غیر از این که حرف دل زدم؟ غیر ازاین که از واقعیات ها گفتم؟ غیر از این که از خودم گفتم؟ بروووووووو بابا جمعش کنین این خزعبلات رو


رضا
ساعت14:14---3 ارديبهشت 1392
واو بابا نوکرتم ب مولا...

عاشق ی همچین رفقای بامرامی ام من...

دمت گرم دیوانه!

=----------------------------------------=

عاغا توروخدا بام قهر نکن...

ب خدا خیلی خل و چل بازی دارم در میارم وقت ندارم دیگه وب گردی کنم

خخخخ کمرم زیر بار مدیر فروم بودن شیکسته!

وقت ندارم دیگه جایی برم...

ولی بدون بدجور میخوامت روانی!
پاسخ: خب منم که کلا خـــــــــــــــــــــــــــــر باز خر کیف می کنم وقتی رفیقام برام رفیق بازی در میارن


سالی
ساعت20:54---31 فروردين 1392
منو هوار بار فیلتر کردن این بسیجیهای همیشه حاضر در صحنه
یه بلاگ داشتم تاریخ تاسیس ش ماله سال 88 یا 89 بود :|
پارسال با یک عملیات حرفه ای زدن ترکوندنش


یاغی
ساعت0:58---31 فروردين 1392
یهو دیدی زدن و وبلاگ من پیرمرد رو هم ترکوندن
خخخخ
من زیاد بد می گم از این لوکس بلاگ
فکر کنم میترسن که بدتر خرابشون کنم
کاری به وبلاگم ندارن



جدیدترین سرویس برفاک دهی رایگان


KiMiYa
ساعت20:33---29 فروردين 1392
در عجــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــبم

من چه گهي خوردم ك خودم نميدوووووووووووونم

ايندفعه ديگه واقعا فيلتر شدم...

ايشاالله ي روزي بتونم جررررشون بدم..

بهت سرميزنم ...همين


shadlin
ساعت17:00---29 فروردين 1392

sorry
bye


Zahra
ساعت15:50---29 فروردين 1392
کسی هست آغوشش را،شانه‌هایش رابه من قرض بدهد ؟ !











تا یک دل سیر گریه کنم؟!بدون هیچ حرف و سوال و جواب و دلداری و نصیحتی؟
پاسخ: مگه برادرت مرده ابجی زهرا؟


farnazzz
ساعت14:02---29 فروردين 1392
الهی

KiMiYa
ساعت23:12---28 فروردين 1392
پشت ســــرم حرف بود



































حدیــث شد



































میترســــم آیه شود



































سوره اش کنند به جعـــــــــل!!



































بعد تفسیـــرم کنند این جماعت نـا اهـــل
پاسخ: ازشونم بعید نیست عزیزم ههههه


shadlin
ساعت21:26---28 فروردين 1392
ببخشید اگه خاست ییا
پاسخ: بعله
پاسخ: برو بابا من اصلا یادم نیس وبلاگت کدومه


mahla
ساعت21:12---28 فروردين 1392


KiMiYa
ساعت15:59---28 فروردين 1392
وااااااااااي خدارو شكر الان متوجه شدم فقط با



loxblog.comفيلتره و با lxbيا mahtarin.comوبم فيلتر نشده..



خدارو شكر..ببخشيد اگه ناراحت شدي..و ممنونم ازت ك اين پست زدي



خيــــــــــــــــــــــــــ ــــــــلي با مــــــــــــــــــــرامي
پاسخ: باز خدا رو شکر


KiMiYa
ساعت1:08---28 فروردين 1392
مرسي شبح بازم ب مرامت..آقايي..



نميدونم چه مرگشونه عوضيـــــــــــــا



حالم خيلي بده..



دوست فحش بدم..



اههه ب جهنم ولش كن



هيچجا شانس نياورديم اينم روش!!
پاسخ: حالا شاید درست بشه ناراحت نکن خودتو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|