لوکس بلاگ با تو ام
کینه پوش

 من واقعا به معنای واقعی کلمه دیوونه شدم بابا خو لاشی هیییییی

لعنتی

با تو ام عوضی خودت می دونی با کیم هوووووووووی خو برا چی نمیشه

کامنت گذاشت برا بقیه؟ عاقا دلم برا این رضا چرت نویس این مهلا این

سالی و اوووووووووووو بقیه تنگ شده بابا می خوام یکم حرف بزنم بابا دلم

ترکید اعصابم خورده اصلا نمیشه برا کسی کامنت بذارم



نظرات شما عزیزان:

سالی
ساعت2:37---2 ارديبهشت 1392
سلام داداشم چجوری شده مگع؟؟
هعی ندا موخام بلم بمیلم
فقط دم مارمولک داری بم بدی؟
سیانور داره در جا میکشع عاخه
فقط کافیه بریزیش تو لیوان آب جوش بندازیش بالا
اععععیییییی


سالی
ساعت14:56---1 ارديبهشت 1392
گاهی تنهایی آنقدر قیمت دارد که درب را باز نمی کنم

حتی برای “تو” که سالها منتظر در زدنت بودم
پاسخ: سالی این وبلاگت چرا این طوری شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعجب


سالی
ساعت20:57---31 فروردين 1392
همینمون کم بود ک این پیری(یاغی) شاعر شه
سلام عزیزدلم خوبی داداشی
منم دلم پوکید بخدا ا بس نتونستم با کسی بحرفم
دلم واست خعلی تنگ بود
خدا رو شک ک لوس بلاگ لنتی هم درس شدش


mahla
ساعت21:50---30 فروردين 1392


Zahra
ساعت15:51---29 فروردين 1392
ته دیگ عشق اول را هر چقدر که بسابی ،








چه با اسکاجدوست داشتن های بعدی چه با سیم ظرفشویی عاشق شدن های بعدی








از دلـت پاک نمی شود حالا تو هی بساب و از صدای نا هنجارش سر درد بگیر … !!


farnazzz
ساعت14:03---29 فروردين 1392
درس شدش

یاغی
ساعت12:59---28 فروردين 1392
شاعر میگه

fouck you loxblog
پاسخ: من فدای اون شاعره میشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|