بچه های گودزیلای این دور زمونه
کینه پوش

 بچه همسایمون داشت از مهدکودک بادختر همبازیش می یومد. من با

خنده بهش گفتم: وقتی با یاری پس چی کم داری؟

گفت: خونه خالی........ بابا این بچه های این دور زمونه بچه نیسن که

گودزیلان



نظرات شما عزیزان:

jigily
ساعت20:23---20 فروردين 1392
از وبت خیلی خوشم اومد لینکیدمت بیا وبم مهمون ما باش تازه پسته هم داریم!!!!!!!!
پاسخ: اوه اوه چه خانواده ی اشراقی


haje
ساعت17:58---20 فروردين 1392
سلام.نمیتونستی تو کامنتت یچیزی کوفتی زهرماری بنویسی.خخخخخخخخ..فدات شم بازم بیاپاسخ: چیزی به مخم نرسید هههههه

KiMiYa
ساعت23:47---19 فروردين 1392
زندگی یعنی:

بخند هرچند که غمگینی،

ببخش هرچند که مسکینی،

فراموش کن هر چند که دلگیری.

اینگونه بودن زیباست هر چند که آسان نیست!



=-=-=-



مرسي اومدي براددددددددر



راستي اسم آهنگ وبت چيه؟؟



عرفان خونده عايـــــــــــا؟؟؟؟
پاسخ: آره عرفان و خشی عزیزم


یاغی
ساعت23:46---19 فروردين 1392
چی بگم

ما بچگی داشتیم

اینام بچگی داشتن!!!!!!



.



میگم همه بچه درسخون بودن ما خبر نداشتیم

تعطیلات که تموم شده...

وبلاگ انقدر خلوت شده که

صدا توش می پیچه!!!!!



قبلا روزی 10 تا کامنت رو داشتم!!!!

الان با قحطی مواجه شدم!!!

نمی دونم

شایدم دیگه خوب نمی نویسم!!
پاسخ: هههههههههههه آره راس میگی من که اگه یه دوه کامنت هم بیاد ذوق می کمنم. ولی تو هیچ موقع بد نمی نویسی تو بهترینی


haje
ساعت11:41---19 فروردين 1392
سلام اینو بخونید:















البته من ننوشتما یکی برام فرستاده















ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس















http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.....
پاسخ: والا فردا هم یه برنامه ای میاد اسمتو که بنویسی رنگ شورتتو هم میگه. والاه خخخخخخخ


KiMiYa
ساعت1:54---19 فروردين 1392


اسمش را ميگذاريم : دوست مجازي اما آنسو يك آدم حقيقي نشسته است . . .











خصوصياتش را كه نميتواند مخفي كند . . .











وقتي دلتنگي هايش را مينويسد وقت ميگذارد برايم . . .











وقت ميگذارم برايش . . . نگرانش ميشوم . . . دلتنگش ميشوم . . .











وقتي در صحبت هايم ،‌ به عنوان دوست ياد ميشود . . .











مطمئن ميشوم كه حقيقي ست ، هر چند كنار هم نباشيم . . .











من برايش سلامتي و شادي آرزو دارم هر كجا كه باشد . . .











♥♥♥ همه شما دوستانم در دنياي مجازي رو دوست دارم ♥♥♥



sar b zan apiiiiiidam
پاسخ: آره کیمیا گفتی یعنی واقعا گل گفتی


parya
ساعت20:03---17 فروردين 1392
خب این یعنی وب منو نپسندیدی؟؟؟پاسخ:من که لینکت کردم که

KiMiYa
ساعت19:48---17 فروردين 1392
نه بابا كي دعوا كرد؟؟؟<



چرا كامنتمو خوردي؟؟گرسنت بووده آيـــــا<



ميخواستم الناز خوانوم بخونه



پاسخ: من یا لوکس؟


سپيده
ساعت16:00---17 فروردين 1392
ب وب منم بيا من فرازميني ام
پاسخ:نه بابا خخخخخخخ


KiMiYa
ساعت23:13---16 فروردين 1392
خخخخخخخخخخخ



پاسخ: اااااا بچه ها با هم دعوا نکنین هههههههههه


الناز
ساعت18:06---16 فروردين 1392
پاسخ: تعجب نکن مبتلا میشی

farshad
ساعت11:37---16 فروردين 1392
salam. in matlabet kheyli bahal boood. damet garm kolli khandidim. be manam sar bezan aziz. mamnoon
پاسخ: خواهش خدایا شکرت سبب خنده ی مردم جامعه شدیم به یه دردی خوردیم بالاخره


رضا
ساعت10:12---16 فروردين 1392
پاسخ: بچه ات دو برابر گودزیلا تر در میاد آق رضا

KiMiYa
ساعت0:36---16 فروردين 1392
ببخشيد فقط نميدونم چرا تو صفحه اول نمياد



بريد قسمت موزيك و ويديو اونجا آهنگتون هست



برا دانلود
پاسخ:آها اوکی
پاسخ:منم اینطوری شدم


KiMiYa
ساعت0:22---16 فروردين 1392
بفرمايين اينم دانلود آهنگ باران:زيادي:
پاسخ: مر30 آبجی گلم خرابتیم ما کیمیا می دونستی؟


KiMiYa
ساعت23:56---15 فروردين 1392
خخخخخخخخخخخخخ



خو چيكا كنم..



ميخواي اصن نظر نده..



واي من نيميتونم...



الان رو مود كامنت دادنم!!!!!!!!پاسخ: ایشالا این مود رو خدا نگه داره


KiMiYa
ساعت22:05---15 فروردين 1392
خخخخخخخخ

قربون گودزيلا...اينا

دايناسورو گودزيلارو گذاشتن تو پاركينگ

ب خدا


parya
ساعت17:22---15 فروردين 1392
سلام عزیزم وبت حرف نداره...

ب منم سر بزن اگه دوس داشتی تبادل لینک کنیم..منتظرتم
پاسخ: لینک شدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|