پسرا یکم به خودشون بیان دنیا داره نابود میشه اونا هنوز تو خواب خوشن
کینه پوش

 اینقده بدم میاد از این مردا که ابروهاشونو بر میدارن عین دخترا حرف میزن

راه رفتشون صورتشون اخلاقشون شده عین دخترا بخدا دخترا هم دیگه

این جوری نیستن الان پیش چند تا  دختر وایسی از هشتا حرفشن

هفتاش از رفاقته بخدا با چشم خودم دیدم دختره یه جوری حرف میزد برا

یه لحظه فکر کردم پسره ناکس.   

بابا پسرا یکم به خودشون بیان. مرد باید طوری برینه که تا 6 ساعت نتونی

بری دستشوی. موافقی؟



نظرات شما عزیزان:

farnazzz
ساعت23:30---19 فروردين 1392
چه دخمله خوفیم زود زود میام پاسخ: به به فرشته خانوممون هم که سر زده این جا دیگه همه چی کامله

الناز
ساعت23:24---18 فروردين 1392
نه من اهل دعوا نیستم خلاف گنده من خوردن چیپس ؛ منظور از هه که گفتم هه هه بود من باب خنده وشادی شما ریلکس باش ؛ بابت مشکل وبت باید بگم اگه بری تو مدیریت مطالبت تاریخ مطالب آخریت به روز کنی مشکلت حل میشهپاسخ:آورین الناز اینو میگن جواب اره بابا اینم جا که کسی با کسی دعوا نداره

KiMiYa
ساعت0:12---18 فروردين 1392
مـی‌ دونی
پاسخ: خیلی وقته بهشتو گم کردم


KiMiYa
ساعت19:50---17 فروردين 1392
اِههههههههههه



ينجاست بببخشيد فك كردم خورديشششش



عذر ميخواااااام ب شدددددددددددددددددددددددتپاسخ:خواهههههههههههههش


مریم گلی
ساعت9:22---17 فروردين 1392
بس اونسکه دیشب تو اتاقم بود تو بودی؟؟فخلا نیتونم آب کنم شرمنده
پاسخ: پس اومدنای من نصفه شبی ادامه داره بچرخ تا بچرخیم خخخخخخخخ


KiMiYa
ساعت23:29---16 فروردين 1392
الناز خانوم دعوا داري آيــــــــــــــــا



اينجا مسئله مشاعر ه و جمله بهترو بدتر نيست



منظور حقيقته تلخيه ك هرروزه باهاش مواجهيمو





لال موني گرفتيم در مقابلش!!!

=-=-=-=

آره بخدا درد منم عين جناب ياغي



صفحه اول آپ جديد نميا د ولي



تو آرشيو پست ها هست



آقا خواستين بزنين جدي جدي منم هستم



اين سرويس بوق بلاگ رو



تميز و خوشگ سرويس كرد تا معني



كامل سرويس رو بفهمه

پاسخ: دردش کشف شد رضا چرت نویس کشفش کرد


الناز
ساعت18:11---16 فروردين 1392
هه کیمیا فک کنم حرف آخری شبح از حرف آخری تو قشنگ تر بوداپاسخ: جدیدا به کامنتا نظر میدن خداا اینم از بازدید کننده هام

یاغی
ساعت11:09---16 فروردين 1392
خخخخ

اینا مرد بودن واسشون سنگینه



مرد باس وقتی سرفه می کنه ..

فیوز بپره!!!!!!!!!!!

یه اخم خفن بکنه و داد بزنه:

ضعیفه ، شام چی بار گذاشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



خخخخخ





ببین این لوکسبلاگ باز ریده

من عنوان وبلاگ پریده

یعنی عنوان وبلاگ همه پریده



من وقتی پست آپ می کنم ..

نمیشه

یعنی مطلب ارسال میشه

حتی توی لیست آخرین مطالب هم میره

اما نمیاد اول وبلاگ

فقط باید روش کلیک کرد





من گفتم که بیاید خودمون یه سرویس وبلاگدهی درست کنیم

کسی حرف من پیرمرد رو گوش نکرد
پاسخ: آ باریکلا خو منم همینو میگم ولی کو مرد بابا دیگه از این نوعاش هم پیدا نمی شه خو رضا داداش من یکی که هستم تو سرپرست شو منم هستم راه بندازیم این سرویسو


KiMiYa
ساعت22:09---15 فروردين 1392


كووووووووووفت اين آخري چي بوووووووووود؟؟؟؟

ولي آره بد زمون اي داره ميشه

خدا رحم كنه ب نسله بعدماها ديگه

اونا ميخوان چيارو ببيننو ساكت شن

من در عجبم..الان دقيقا جاي دخترا با

پسرا عوض شدده...پسرا

لوسو نونورو ماماني..دخترا..شيرزنو..

قوي...خشن...ب قول شما...با مرام

(البته استثنائ تو هردو هستا ولي

چيزي ك بيشتر ب چشم ميخوره اينه)

مردي ك صورتش از منه دختر

تميز تر باشه مرد نيست..

بيشـــــــــــــــــــــرفِه ...لجنِ عوضي..

ببخشيدا


farnazzz
ساعت17:15---15 فروردين 1392
من ایامه عید نبودم دیگههه رفته بودممم پیشه نفسممم دیدمش اومدمیکم پیش اومدم تبریز بدو بدو اومدم سراغه لپ تابم یکم بعد به افتخارت اپ میکنم بابت اپ نکردنمم ببخشید عجیجممپاسخ: بیشتر از این بیا سر بزن آپ کن بابا تا یادمون نره تو رو

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|