لاشی بازیای بعضیا معرفت بقیه رو پاک می کنه
کینه پوش

 اینقدر بعضی بعضیا لاشی بازی درآودن که وقتی به یکی میگی دوست

دارم عمرا باور  کنه

درست شیم ببا اوضاع داغونه خفن 



نظرات شما عزیزان:

haje
ساعت12:47---21 فروردين 1392
سلام دیوونه.چطوری ..دیووووووووووووووووووووووونه..و ای شبه سیاههههههههههههههههههه..خخخخخخخ خخخخ
پاسخ: هی خوبیم به نظرات شوما خخخخخ


الناز
ساعت18:17---16 فروردين 1392
آره خداوکیلی الان یکی بیاد خودش بکشه بگه دوستت دارم من یکی عمرا باورم بشه زمونه گندی شده بمیرم واسه خودمون و نسل بعد ما که مطمئنا شرایط برای اونا گندتر و کثیف تر از حال حاضر میشه
پاسخ: اینه حرف دل اینه درد جامعه الان دیگه خیلی داره درد می کنه


KiMiYa
ساعت23:25---15 فروردين 1392
از *اشي بازياي بعضيا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: بله درست متوجه شدی


KiMiYa
ساعت22:11---15 فروردين 1392
ههههههههههههههههههههههههع



خدا رحم كنه..



فقط خدا كنــــــــــــــه



خـــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــدا كنــــــــــــــــــــه



اون روز خوبي ك هيچكس وعده شو داده



بيييييييييياد زوودتر...تا بعضيا بشتر



اين زمونه و خودشونو لجن بارون نكردن!!!
پاسخ: من تو و همه مطمئنیم که یه روز خوب میاد چون سروش قولشو داده من یقین داره که نزدیکه


farnazzz
ساعت16:54---15 فروردين 1392
شلامممممممممممممم عزیزممم خوبی نفس میسی بهم سر زدی باعثه افتخارمه عزیزم مرسی بهم سر زدی ببخشید دیر اومدممم ولی از این به بعد زود زود میام بهت سر میزنم منم با کمالهههههههههههههههههههههههههه هههههههههه افتخار لینکیدمتت نفس جونمممم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|