سهم من از زندگی اینه ....فقط
کینه پوش

زیر سیگاری پر از سیگار

یک لیوان یک استکان چای نصفه

یک جیگر سوخته یه خستگی تکراری

با یه سیستم نفتی

یه تخت خواب خالی از خواب

این ها سهم من از زندگی



نظرات شما عزیزان:

KiMiYa
ساعت23:26---15 فروردين 1392
از زندگي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟
پاسخ: پ نه از بابام خو از زندگی دیگه


KiMiYa
ساعت22:14---15 فروردين 1392
اگه اون گرگه من كفتارم..



هههههههههههههههههههههههههههه هههههع



فك كرده...



خِرخِرشو ميجوام..



اين زندگي هرچي ميدون داديم بش بسشه ديگه



از اين ب بعد بايد هار باشي باهاش



تا حساب كار دستش بياد



خوشگلش اونم!!!پاسخ: شیر زن ایران کیمیا


KiMiYa
ساعت14:12---15 فروردين 1392
از يه جايي به بعد . . . مرض چک کردن موبايلت خوب ميشه حتي يه وقتايي يادت مي ره گوشي داري ديگه دلشوره نداري که گوشيتو جا بذاري يا اس ام اسي بي جواب بمونه از يه جايي به بعد . . . ديگه دوس نداري هيچکس رو به خلوت خودت راه بدي حتي اگه تنهايي کلافه ات کرده باشه ... از يه جايي به بعد . . . وقتي کسي بهت مي گه دوست دارم لبخند ميزني و ازش فاصله ميگيري از يه جايي به بعد . . . هر روز دلت براي يه آغوش امن تنگميشه اما ديگه به هيچ آغوشي فکر نمي کني از يه جايي به

از يه جايي به بعد . . . حرفي واسه گفتن نداري ساکت بودن رو به خيلي از حرفا ترجيح ميدي و مي ري تو لاک خودت از يه جايي به بعد . . . از اينکه دوسِت داشته باشن مي ترسي جاي دوست داشته شدن ها توي تن و فکر و قلبت مي سوزه از يه جايي به بعد . . . فقط يه حس داري حس بي تفاوتي نه از دوست داشتن ها خوشحال ميشي و نه از دوست نداشتن ها ناراحت



سربزني خوشحال ميشم
پاسخ: هییییییییییییییییی کیمیا روزگاره دیگه گرگ شده واسه ما


الناز
ساعت2:44---15 فروردين 1392
سلام باوفا دلم برات تنگ شده بود نصفه شبی زد به سرم بیام وبت بخدا کاری ندارم فقط اومدم بگم امروز وقت کردی بیا وبم ؛ ببین چقد عزیزی که اومدم شخصا دعوتت کنمپاسخ:ارادت داریم ما الناز

KiMiYa
ساعت16:09---14 فروردين 1392
من خودم متنفرم از نصيحت و اينكه كسي



بخواد برام بزرگي كنه



منم جسارتي نكردم..



ولي حرفايي بود ك احساس كردم بايد بگم



حالا اگه ناراحت شدي معذرت
پاسخ:معذرت خواهی لازم نیست اصلا از دستت ناراحت نیستم کیمیا مشکل منم اصلا بیخی آبجی


KiMiYa
ساعت14:38---14 فروردين 1392
هربار ك خواستم ب سمتت بيايم





يادم افتاد دلتنگي





بهانه ي خوبي براي تكرار يك





اشتبـــــــــــــاه نيست!!!!





اين حرف قشنگيه خودم خيلي بهش فكريدم
پاسخ:اره واقعا قشنگه


KiMiYa
ساعت1:24---14 فروردين 1392
http://www.fazmusic10.org/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8% AF-%D9%82%D8%B3%D9%85%D8%AA-%D8%AF%D9%88%D9%85-%D8%A7%D8%B2- %D8%B2%DB%8C%D8%B1-%D8%B2%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D8%A7-%D8 %A8%D8%A7%D9%85-%D8%B7%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/

اين آدرس برو..

ببين دان ميشه

اگه نشد راست كليك كن ايندفعه

بعد گزينه
save trag....رو بزن ببين ميشه يا نه؟؟


KiMiYa
ساعت1:23---14 فروردين 1392
http://www.fazmusic10.org/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8% AF-%D9%82%D8%B3%D9%85%D8%AA-%D8%AF%D9%88%D9%85-%D8%A7%D8%B2- %D8%B2%DB%8C%D8%B1-%D8%B2%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D8%A7-%D8 %A8%D8%A7%D9%85-%D8%B7%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/

اين آدرس برو..

ببين دان ميشه

اگه نشد راست كليك كن ايندفعه

بعد گزينه
save trag....رو بزن ببين ميشه يا نه؟؟


KiMiYa
ساعت1:21---14 فروردين 1392
باور كن آپلود نميشه



حجمش خيليه
پاسخ:مشکلی نیست بابا


KiMiYa
ساعت1:20---14 فروردين 1392
ميتوني نباشي...



حالا دليلش هرچي ك بوده بدون فقط



تو نيستي ك اينطوريي تو زندگيت..خيليا هستن يكي شم خودم



ولي اگه با اين وجودو با اين همه درده موجود بخواي



اينطوري هم حرف بزني



ديگه كاملا آسفالت ميشيم هييييييييچ



بميريم بهتره..



يكمي اميد....شوق برا ادامه دادن خيلي خوبه.



ميشه داشته باشي



ب ارا ده خودت بستگي داره فقط و فقط



ب خودتو ارادت و تصميمت
پاسخ: از نصیحت هایی که هر کی میرسه بهم می کنه متنفرم. من تازه تنهایی رو شناختم و فهمیدم از همه ی گرگ هایی که دور ورمن خیلی بهتره خیلی با وفا تره هیچ وقت دورم نمیزنه هیچ وقت تنهام نمیذاره این جوری بهتره


kimia
ساعت1:13---14 فروردين 1392
نه اينطوري هم ديگه نگو آدم غماش يهو هجوم ميارن بهش



حالا چايي خوبه ..خداييش من چايي خورم خفن..



ولي بقيش نوووووووووچ//



سعي كن نباشه تو زندگيت



اينطوري اعصاب خودتم



سايلنته و كار ب كسي نداره
پاسخ:نه اینطوری میگم چون من زندگی رو اینجوری میبینم نگاهم از زندگی خودم اینه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|