یه خاطره
کینه پوش

 آقا کوچیک بودم پسر عمه ام خیلی شیطون بود از من دو سال بزرگتر بود میرفت با پسرا به اسم دختر چت می کرد هر کی هم بش می گفت وب بدم و پر فحش می کرد منم فکر کردم وب فحشه که پسر عمه ام ناراحت باشون برخورد می کرد. مهونی بودیم جلو همه با پسر عموم دعوام شد اون هی فحش میداد منم کم اوردم با عصابنیت تمام ( با حالت کشیده و عصبانی) داد زدم سرش: وب

قیافه من:

قیافه مهمونا:

قیافه پسر عمه ام:



نظرات شما عزیزان:

KiMiYa
ساعت1:12---13 فروردين 1392
پاسخ: بعله دیگه از بس ما متینیم

KiMiYa
ساعت1:07---13 فروردين 1392
خخخخخخ



چي بگم فقط مث اينك واسه من درسته..



ولي آدرسش اينه



حالا باز اگه خواستي



http://parstools.com/voting_fa/
پاسخ: حالا بابا چه کاریه میان نظر میدن دیگه ( اینو نگم چی بگم؟ )


KiMiYa
ساعت0:55---13 فروردين 1392
آخه واسه داداش رضا(چرت نويس)



گذاشتم وبش بهم ريخت البته قالب وبش اون موقه پيچك بود



حالا ميترسم وبتون بهم نريزه..




پاسخ: خعععععععععععععلی ممنون نمی خواد قالبمو بهم بریزی من عاشقشم


kimia
ساعت23:58---12 فروردين 1392
دادا كد رو نذاشتي ك



سيريش نيستما ميگم اگه خيلي دوست داري بزاري و نميشه ي آدرسه ديگه بهت بدم؟؟
پاسخ: نه بابا این حرفا چیه ولی خو هر کاری کردم نشد


KiMiYa
ساعت20:48---12 فروردين 1392
پاسخ: حالا به خاطزه من می خندی؟ باشه بخند به حال من که حالم خنده داره

گرگنما
ساعت20:43---12 فروردين 1392
خخخخخخ
پاسخ: ههههههههه


الناز
ساعت17:19---12 فروردين 1392
جیگرتوپاسخ: الهی چه خوش خنده هم هست

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|