چشمانم را همیشه به روی کار هایت می بستم و تو........
کینه پوش

 آخر بازیست

سک سک

پیدایت کردم...... آنجا

تو بغل اون



نظرات شما عزیزان:

سالی
ساعت17:28---11 فروردين 1392
این پسرایی که همیشه شیک و لباسای اتو کرده و بوی عطر و لباس تمیز و موی سر سشوار خورده میان سر کلاس …

فقط خواستم بگم تمام وسایلی که باعث این همه مرتب و تمیز بودن به کار برده شده همشون الان توی اتاقش ولو هستن !
پاسخ:سالی من اینجوریم


KiMiYa
ساعت0:57---11 فروردين 1392
ببين برو تو ويرايش قالبت

بعد بگرد دنبال كلمه

<-PostContent->

بعد ك پيداش كردي كُله اون كدي ك واست كامنت دادمو كپي من و دقيقا بعد اين كلمه
(<-PostContent->)
پيست كن
بعدشم

ثبت قالب و بازسازي وبلاگ رو بزن درست ميشه



گرگنما
ساعت0:56---11 فروردين 1392
اقا قربون ادم چیز فهم اگه این پیام تکراریه ببخش چون دفعه قبل نتم قاطی کرد نفهمیدم رسید یا نه

گرگنما
ساعت0:38---11 فروردين 1392
قربون ادم چیز فهم
پاسخ: قربون تو داداش


S'J'D
ساعت20:56---10 فروردين 1392
سلام وبت عالی بود بهم سر بزن
پاسخ:خودم میدونم................................ ولی.............................. نمی دونستم


نینا
ساعت12:40---10 فروردين 1392
میشه بپرسم دقیقا چه مرگته؟

دو روز نت نبودما!

دقیقا داری چیو کیو فحش میدی؟

منو؟

چرا؟

فک کنم پست منو بامنظور بد گرفتی

حالیته؟

من طرفدار کوروشم دقیقا نمدونم تو چه مرگته لطف کن واضح بیاوبرام توضیح بده چه مرگته و چرا عصابت تخمیه

اون موقع اگه توجیه شدم پاک میکنم

اگه نه سگ درونم پاچه میگیره


پاسخ: اینو هم عمومی کردم که بگم هر چی می خوای بگی همین جا بگو جوابتو هم تو وبلاگت گفتم


سالی
ساعت2:43---10 فروردين 1392
ترکوندی دادا

ای ولپاسخ: دیگه ببخشید که ترکوندمش ایشالا پول که دستم بیاد حتما خسارتشو میدم بازم ببخشیید که بازم مثل همیشه ترکوندم


KiMiYa
ساعت21:14---9 فروردين 1392
ايييييييييييييييي لعنت ب هرچي نامرده



نيمه راهه....ك جاي اينكه باهاشون راه بيايي



بايد ب بيراه ميكشيديشونپاسخ: بیراه چیه تو بگو جهنم بگو جهنم دره بگو زهر اباد بیراهه کمه براشون کیمیا


mahla
ساعت15:31---9 فروردين 1392
وای غش کردم چقدجالبه واااااااااای ایول شبحپاسخ: باید بری گریه کنی بابا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|