همش با نوشتم عنوان مشکل دارم من
کینه پوش

 این لوکس بلاگ هم رفته رو اعصابم هاااااا بابا این چند روزه اصلا نمی

تونستم پست بذارم 

بابا چرا مسئولین رسیدگی نمی کنند بخدا این داداش رضا یاغی هم بد

نمی گه بیایید پول بذاریم رو هم خودمون یه

سرویس وبلاگ دهی درست کنیم اسمشو هم میذاریم رضا یاغی و

برادران خخخخخخخخخ

بچه ها تا حالا نمی دونستم این وبلاگ رضا چرت نویس پست ثابت داره

هر روز می رفتم سر میزدم بهش میدیدم همون

پست تکراریه اس میومدم بیرون 

 

 



نظرات شما عزیزان:

دلا
ساعت1:25---13 فروردين 1392
منظورم اینه که به جای اینکه واسه مطلبت دنبال یه چیزی بگردی که واسه عنوان پست بنویسی به جاش پست هاتو شماره گذاری کن. مث وب من! اینجوری خیلی راحت تره
پاسخ:خوب اون موقع یادم میره وقتی یکی برام کامنت میذاره برا کدوم پستم گذاشته اینجوری که اسم عنوان میذارم یادم می مونه کدوم پستمه عزیزم


دلا
ساعت0:32---13 فروردين 1392
به جای عنوان، شماره بذار راحت تره :|
پاسخ:من که نفهمیدم


یاغی
ساعت14:44---10 فروردين 1392
زمین به کسی کاری نداره!

اما هر کی به زمین خورد ...

به فاک رفت!


پاسخ: کار نداره؟ کی گفته کار نداره ؟ با منبع بگو نشونم بده با دست


mahla
ساعت15:28---9 فروردين 1392
ag dars bekhoni daneshmand mishi
پاسخ: از کجا معلوم که مهندس نیستم؟؟؟ خخخخخخخخخ


mahla
ساعت9:54---9 فروردين 1392
vayyy shabah ch neveshtehay ghashangi gozashti vala hasodim misheپاسخ:آخیش چه عجب یکی هم به ما حسودیش شد

mahla
ساعت11:56---8 فروردين 1392
salam shabah manam hamishe behet sar mizanam vali nazar nazashtam
پاسخ: تو لطف داری عزیزم همیشه سر بزن خوش حال میشم


kimia
ساعت17:45---7 فروردين 1392
بابا شرمنده کردی مرسی ک این همه کامنت دادی....



فکر خوبیه ولی از اونجا ک چرت نویس



داداش منه باید اسم منم باشه هاااااااااا



من بگم....



ای ول چه حالی میده پوز این بوووووووق بلاگ



رو میاریم پاییییییینپاسخ: نگو جوگیرم نکن که همین الان میرم راه میندازم ها بعد به همه لوکس بلاگیا پوز می دیم: دی


سالی
ساعت15:03---7 فروردين 1392
سایت رضا یاغی و برادران؟؟

ما دخملا اینجا بوقیم ینیپاسخ: نه بابا شوما شیپورین خخخخخخخخ شوخی کردم ایشالا اسم شما رو تو ادامه مطلب میذاریم خخخخخخخخ


نینا
ساعت13:16---7 فروردين 1392
شبح باو من خودم ادم خط خطیم که اونا خط خطیم که نمتونن کنن...

باشد دیه چیزیو یادت نمیارم تو فحش نده خوبیت نداره بسپارش دس من
پاسخ: سپردمش دس تو دیگه مواظبش باش


یاغی
ساعت12:16---7 فروردين 1392
من که یه مدت عمه لوکس بلاگ رو در آوردم

اما به حرف ما نیست که

خرابه لامصب



.

خخخ

اون لینک منو که با آدرس اشتباه زدی

حذفش کن

فکر کنم یه وبلاگ به اون آدرس ثبت شده
پاسخ: حل شد داش


رضا
ساعت7:12---7 فروردين 1392
خخخخخخ

خل و چل دیوووووووووونه
پاسخ: رضا مر30 که همیشه حقیقتو بم میگی داداش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|