حرف هایی که باس تو وبلاگ می گفتم
کینه پوش

 اونایی که تو کامنت می گفتن من بی ادبم:

1 من ادب دارم ولی بیشتر مواقع ازش استفاده نمی کنم چون به مذاقم نمی خوره

2  از لاشی گفتن هم خوشم میاد چون اصلا آرامش خاصی به آدم میده مثل آرامش قبل از ...... قبل از ......... قبل از چی بود؟ آها قبل از دعوا

3 گوه بخور هم فوش نی که فقط یه توصیه ی بهداشتیه

4 تازشم من اون فحشامو به مخاطب خاص میگم اگه خعلی دوس دارین خودتونو جای مخاطب خاص فرض کنین من مشکلی ندارم

5 بابا چی بگم دیگه اصلا خسته شم از بس تایپ کرم

6 آها اونایی که کامنت تبلیغاتی میذارن خودشون میدونن........ به فکر عمه هاتون باشید بابا گناه دارن..... 



نظرات شما عزیزان:

نینا
ساعت13:21---7 فروردين 1392
ای گفتی نمدونم ای لاشی گفتن چیه که اینقد ارامش میده خداوکیلی وقتی میگم لاشی انگار یه بطری اب خنک میخورم
پاسخ: اصلا یه حالیه برا خودش آدمو حالی به حالی می کنه فقط تو می فهمی من چی میگم


سالی
ساعت12:31---6 فروردين 1392
سلاااام داوش شبحی جونم خوفی؟؟

مرسی از لطفت عزیز، منم تو لو با افتخااااار لینکیدم داداش گلمپاسخ: چاکریم


ghazal
ساعت14:05---29 اسفند 1391
سلام چطوري؟ ازت خوشم اومده مطالبت باحالن

فقط بيخيال بابا!!!جواب بعضيا رو ندي از صدتا فوش واسشون بدتره !
پاسخ: تو لفط داری


Melina Arya
ساعت1:23---29 اسفند 1391
مرسی که لینکم کردی.

بازم بهم سر بزن.
پاسخ: همیشه سر میزنم تو نیگران نباش من به همه ی اونایی که برام کامنت میذارن البته به جز اون پوفیوزایی که کامنت تبلیغاتی میذارن به همه سر میزنم و اگه خوشم بیاد لینک می کنم


✖ ✗ ✘ sнαßnαm ✖ ✗ ✘
ساعت19:50---25 اسفند 1391
عاشـــــــــــــــــق مطلباتم
خعلـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــی باحالی داداشی
دوست داشتی به منم سر بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|