جوب.........
کینه پوش

 تو را در جوب باید شست تا لجن ها هم خوشحال شوند که کثیف تر از

خودشان هم هست


آخه تو که تا دیروز دست چپ و راستتو نمی دونستی حالا باسه ما شاخ

شدی لاشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

مهلا
ساعت12:19---30 اسفند 1391
سلام من همیشه میام به وبلاگت سرمیزنم .پیشاپیش عیدت مبارکپاسخ: الله یارت مهلا میدونم همش تو بم سر میزنی

Melina Arya
ساعت1:23---29 اسفند 1391
هه ....

جالب بود.

تا حالا دقت نکرده بودم کثیف تر از لجن هم پیدا میشه.

امروز کشفش کردم.
پاسخ: خوبه که باعث شدم به اطلاعاتت یه چیزی اضافه بشه : دی


H_M
ساعت21:45---28 اسفند 1391
آپم.یه سر بیاپاسخ: من که همیشه سر میزنم ....از بس با معرفتم ههههه

☁.¸¸.•☂مریم☁
ساعت16:34---27 اسفند 1391
آرامـــــــــــــــــــش





يعنــــــــــي اگــــــر بــــــه هر بهـــــــــونــــــــه اي





آغــــــــــــوشش رو تــــــرک کـــــــردي





مطمئــــــــــن باشــــــــــی





کـــــــــــــــه کســــــــــــــــــــی





جاتــــو نميگيـــــــره




پاسخ: آغوش من که وفاداره ولی خیلی وقته که آغوش اون هرزه شده


سالی
ساعت3:50---27 اسفند 1391
وااااایپاسخ: نه سالی عزیزم پا قدم تو پر از گله ولی ملت دیگه اعصاب واسشون نمونده باو مگه میذارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ از بس هر چی خلاف اخلاقه زیاد شده

✖ ✗ ✘ sнαßnαm ✖ ✗ ✘
ساعت19:50---25 اسفند 1391
+++++++++++

likeEeEeEeEeEeEeEe
پاسخ:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|