دیو چو بیرون رود فرشته درآید
کینه پوش

 شما یادتون نمیاد وقتی دیو رو فرستادیم و فرشته در اومد دلار 70 ریال

بود..........

فرشته عمه داره آیا؟



نظرات شما عزیزان:

KiMiYa
ساعت21:11---9 فروردين 1392
اييييييييييييي تو روح اون فرشته و ديو بند بساط



ك ب جاي اونا ما داريم سرويس ميشيمپاسخ: به قول داداشمون گرگنما اتفاقا تو دوره ی این فرشته یعنی اوایل انقلاب همه چی اروم بود الانه که اوضاع وضعیت قرمزه فکر کنم دیگه صدای آژیر خطر بلند بشه


Melina Arya
ساعت1:28---29 اسفند 1391
اووووووووووووووووووووووووووف





نگو که دلم پره.


عوض عمه باید به خواهر و مادرش....
پاسخ: آ باریکلا باید دهنتو طلا بگیرن
پاسخ: الان تو معنای واقعی کلمه رو دریافتی دخترم


H_M
ساعت9:31---26 اسفند 1391
عزیزم رمنده که دیر شد

من لینکت کردم

تو هم منو با اسم

روح سوار لینک کن

مر30پاسخ: من قبل از تو لینکت کردم تو خبر نداری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|