حرف هایی که باید بخونین
کینه پوش

 از بچگی بامون درست رفتار نکردن شاید همه چی برامون می خریدن ولی مگه همه چی به خریدنه؟؟؟؟؟؟؟؟

اونجور شد که شدیم عقده ای

از بچگی هی ما رو با دیگران مقایسه می کردن: خاک تو سرت با این کارات یه ذره از فلانی یاد بگیر چقدر با هوشه یارو. بعد دقیقا من از همون فلانی میشم متنفر شاید یارو خیلی باحال باشه ها ولی دیگه ازش متنفر میشی اونجور میشه که میشیم عقده ای متنفر و کینه ای

شده تا حالا تو بچگی از پدر و مادرت یه چیزی بخوای بعد بزنن به بی خیالی؟؟؟؟؟؟؟؟ تا الان که بزرگ شدی هنوز یادته؟؟؟؟؟ شاید اون چیز کوچیک باشه ولی به دلمون موند اونجور شد که شدیم عقده ای و متنفر و کینه ای و حسرت به دل

خو اولیا رسیدگی کنن چرا ما رو اینجوری بار اوردید که کامنت میذارن تو وبلاگم که چرا اینقدر بی ادبی بابا من اینجوریم .

اصلا عشقم می کشه من اینجوریم اونایی که دوس ندارن و نمی پسندن لطفا هررررررررررررررری نه فقط بیرون از وبلاگم بلکه بیرون از نت چون اونایی که از حرفای من که عین حقیقتن و درد جامعه رو می گن خوششون نمیاد آدم نیستن



نظرات شما عزیزان:

✖ ✗ ✘ sнαßnαm ✖ ✗ ✘
ساعت19:53---25 اسفند 1391
ایول.موافقم شدیـــــــــــــــــــــــــــ ــــــد
پاسخ: چاکریم ............ چی بگم دیگه وقتی اینجور تعریف می کنید من فقط تو دلم کیف می کنم


alone
ساعت19:14---25 اسفند 1391
سلام عزیزم من یه سایت موزیک دارم میتونیم باهم تبادل لینک کنیم درضمن بنررایگان هم میسازم میتونی نمونه کارهاموهم تووبم ببینی
بهم خبربده تالینکت کنم


مهلا
ساعت18:33---25 اسفند 1391
هیشکی مث من دبختی ندیده

مهلا
ساعت18:31---25 اسفند 1391
به همچین ادمایی محل سگ نذارواسه خودت ارزش قائل باش وهرکسی و در حد خودت ندون
پاسخ: باو سگ چیه اتفاقا من اینقدر به سگم احترام میذارم اینا رو نباید به ک** ت حساب کرد بابا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|