سگ.............
کینه پوش

به سگ استخون بدی دورت میگرده برات دم تکون میده من به تو دل داده

بودم لاشی 


اصلا تو چی می فهمی دل ینی چی برا چی دارم باسه تو می گم؟

 

 



نظرات شما عزیزان:

یاغی
ساعت8:48---6 فروردين 1392
ایول داش، خوشم اومد

ببین لینک من مشکلش آدرسشه

آدرس رو کامل درست نزدی

.

و اینکه ممنون بابت لینک و نظرت

گرگنما هم یه مدته زیاد نمیاد

انگاری با حس و حالش فاز وبلاگ نیست
پاسخ: یاغی از بس وبلاگتو خوندم خیلی بم مدیونی میای تک تک پساتامو می خونی


bat girl
ساعت21:16---28 اسفند 1391
اولا از لفظ لاشی خوشم میاد دوما خو نخبه الان من سگم یا دل تو از استخونه؟؟؟پاسخ: سوال سختیه بذار یکم فکر کنم

مهلا
ساعت18:00---24 اسفند 1391
ی سوال بپرسم عصبانی نمیشی؟واقعا کسی دلتو شکسته؟ بگو تا حالشو بگیرم برات منو تو همکاریما پس بهم بگو .

مهلا
ساعت17:50---24 اسفند 1391
سلام مرسی منم لینکت کردم.چه ادمی عجیبی هستی چرا همش حرف بی ادبی نوشتی وناامیدی داداش ی ذره مثبت اندیش باش فداتشم
پاسخ: ب سوال شما جواب داده شده است لطفا تکرار نکنید.


مهلا
ساعت17:49---24 اسفند 1391
سلام مرسی منم لینکت کردم.چه ادمی عجیبی هستی چرا همش حرف بی ادبی نوشتی وناامیدی داداش ی ذره مثبت اندیش باش فداتشم
پاسخ: مثبت اندیشی خیلی وقته که مرده خانومی چند روز پیش مراسم سالگردش بود خخخخخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|