شب یلدا
کینه پوش

بذارید از شب یلدا براتون بگم که چقدر خوووووووش گذشت با این که پیش همه ی خانوادم نبودم و هر کاری کردم نشد برگردم اهواز ولی بازم خیلی

خوش گذشت با حال و خنکککککککک

تا صبح حالشو بردیم بعد از مدت ها سوهان اعصاب و اعصاب خورد کنی خیلی خوب بود برام

دوس دارم بیاین بم بگین چطوری بود شب یلداتون

 قربون همتون 



نظرات شما عزیزان:

مینا
ساعت18:35---13 دی 1392
سلام .راستش همیشه میام اینجا ومیخونم نوشته هاتو...من تازه وب زدم لینکت کردم اگه دوست داشتی لینکم کن.
پاسخ: وبت مبارک


ی درداره مونث
ساعت12:06---13 دی 1392
تبلـــیـــغ جدید #کــانون #فرهـَـنــگـــــی آمــــوزِش!

+

=

+

=

+

=

+

=

+

=

+

=

+

=

+

=

+

ریــنگ ریـــییییییـــنگ رییییییییییــنگ!!



-کوشــا جـــان.!دوست دختـَـرِتــ!



+دوستـ دختر؟



-بله از وقتی ک میره کانــون با #خواهر



پشتیبانــِش خیلی گـَـرم گرفته!!



+تاثـیــری هم داره؟؟



-میبینی که #دـَ.یـ.ـــــوثــ}ــ تـَـَر شده!



داداشی



دوباره غیب شدی



؟؟؟؟




پاسخ: خخخخخخخخ نه اومدم دیگه تا ماه بعدی دوباره غیب میشم بابا خو فصل امتحاناته گفتم زیاد مزاحم نشم خخخ بعله نه این که با چن تا بچه خرخون طرفممممممم


دلارام
ساعت0:15---13 دی 1392
عه نه بابا اپ شدی

خوشحالم یلدا بهت خوش گذشته

* دوس دارم بیاین بم بگین چطوری بود شب یلداتون * الان تعریف کنیم خو یه عمر باید منتظر باشیم تائیدش کنی بعد هم خو جواب نمیدی

عاغا کلی فکر کردم تا یادم بیاد یلدا چه خبر بود... یلدا کاملا عادی بود کاملا تنها توی خونه برق هم رفته بود باز خوبه به شماها خوش گذشته
پاسخ: هه چه خوش شانس خو چیکار کنم بخدا گرفتارم دعا کنید مشکلم حل بشه الان تو مرحله ی حل شدنه دیگه قول میدم هر روز آپای باحال مشتی بذارم


مهلا
ساعت20:59---12 دی 1392
من اصلا نفهمیدم شب یلدا کی بود
پاسخ: صبح بخیر


یه دختر تنها
ساعت21:49---11 دی 1392
دلم بدجورگرفته ازادما ازدنیا...ازوقتی ازدنیای بچگی اومدم بیرون وقاطی ادم بزرگا شدم یه روز خوش نداشتم سالهاست درحسرت یه خنده واقعی یه خنده ازته دلم حتی برای یه بار .ادمای بی وفا به هرکس اعتماد کردم بهم خنجر زد .یه چیزی بدجور دلمو میسوزونه اینکه خداهم مثل ادماشه حداقل برای من
پاسخ: ایراد این جاست که مشکل کوچیکو بزرگ میکنیم و اینقد تو خودمون غرق شدیم که تو مرز خفگی ایم خدا همیشه پشت ماست اعتقاد دارم


دخترک روستایی
ساعت19:22---8 دی 1392
داداشم تو که باز نیستی........... !!!!!!!!!!!!!
پاسخ: هستم ولی بودنم کم از نبودنم نداره


masihsalib
ساعت13:17---5 دی 1392
سلام.خداروشکربت خوش گذشت امیدوارم همیشه خوش باشی ودورازغم ها.شب یلداهم ب مابدنگذشت.
پاسخ: میسی


ی درداره مونث
ساعت2:20---4 دی 1392
به به



سلام ب روی ماهت



خدا رو شکر ک یلدا خیلی مچ بوده با فازت!



خدا روش ک خوشحالم کردی اومدی

عزیز دلم

=-



ماهم بد نبود ی سریا ریدن ب اعصابمون ولی خو ماهم



در کمال ارامش و متانت ریدیم ب اعصابشون!!!



شب شب خور خورونه دیگه تا مرز ترکیدن رفتیم خلاصه!
پاسخ: گاهی وقتا باید همه چی رو زد کنار و واسه 5 دقیقه خندید مهم نیس به چی حتی به خودت مهم اینه که بخندی


دخترک روستایی
ساعت1:04---4 دی 1392
سلااااااااااااااام

تو کجا بودی اینهمه وقت!!!!!!!!

میگم باز نری غیب شی داش شبح.....

دلم برا نوشتن هات تنگیده شدیدا، بنویس....

خوشحالم یلدات خوش پیش رفت........
پاسخ: هه همه به غیبتام عادت کردن تو هم عادت کن تا وقتی اوضام خوب نشه غیبتام ادامه داره هر چن وقت یه بار میرم یه جایی و بر میگردم واسه همین هیچی نمی نویسم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|