به سلامتی اونی که .....
کینه پوش

به سلامتیه اون رفیقی که مجازیه

امـــــــــــا

یه جوری واست سنگ صبوره

که همه رفیقای واقعیت به پشماشم نمیرسن !!!



نظرات شما عزیزان:

ی درداره مونث
ساعت15:30---2 دی 1392
اونکه خیلی راحت بهت #چراغ سبز میده#



مطمئن باش آینه بغل رو یکی زده!
پاسخ: زده خانومی زده و رفته


دخترک روستایی
ساعت8:39---2 دی 1392
داداش پس کجا موندی تو.......

اگه هستی بدو بیا وبم، از سورپرایزم دیدن کن.

میای دیگه؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: اومدممممممم


ی درداره مونث
ساعت23:48---1 دی 1392
نیسان طرف از تپه بالا نمیرفت گفت: یا امامزاده داوود یه بسته خرما نذرت میکنم. وقتی بالای تپه رسید گفت بیخیال نذر!!!!! یهو تو سرازیری ترمزش برید ، گفت: یا امام رضا بدادم برس ، داوود واسه یه بسته خرما داره خون بپا میکنه







روانی هم خودتی



اما دیوونه منم!!




پاسخ: هم دیوونه ای هم روانی هم آجیه خودمی


ی درداره مونث
ساعت21:46---29 آذر 1392
کاش هندونه یه دکمه Ctrl+Z داشت



که اگه بعد از بریدن سفید درمیومد سریع برمیگردوندیش و یه بار دیگه امتحان میکردی ..







شب یلدا مبارکــ داداش



ایشــاالله تا میتونی ب



مرز ترکیــــــدن برسی



شبـَـــ طولانی و ترکیــدن پایــدار!
پاسخ: خخخخخ آ والا


دخترک روستایی
ساعت0:21---27 آذر 1392
اینهمه سکوت، مطمئناً دلیل محکمی داره

کاش خیلی بد نباشه.........
پاسخ: کاش... ممنون که هستی


✘ آدم لاشی✘
ساعت20:59---26 آذر 1392
پسر زنگ زد به دوست دخترش گفت: دیگه تموم شد..!!!

دختر: به همین زودی عوضی؟

میدونستم اینقدر پستی، واسه همین با 3 تا از دوستات بودم ...!!!

پسر: ولـــــــــــــی... من امتحانامو گفتم.. :|

دختر : ببخشید ، گوه خوردم !

پسر : ببند ...
پاسخ: خخخخخ


ی درداره مونث
ساعت22:35---25 آذر 1392
چشم انتظار اون لحظه ای هستم که ....

بهم بگی #سیِـــــــــگار داریـــــــــــ ؟؟؟؟

توی #چشات زل بزنم و بگم : #تنهات گذاشتــــــــ ؟؟؟؟؟؟؟



#دود



داداشی



اجی فدات



ممنون ک هستی
پاسخ: وقتی رفتی خودم را در دود غرق کردم مبادا دور ورم را ببینم و بفهمم تنهام


masihsalib
ساعت21:36---24 آذر 1392
میگویندهوا این روزها دونفره است دراین روزها تنهاچیزیکه مراگرم میکندونفردوم است{کتمه}.سلااااااااااااااااااا
پاسخ: هر کی گفته چرت گفته این جا هوا برفیه


✘ آدم لاشی✘
ساعت17:12---24 آذر 1392
قبلا از کسی خوشت می اومد باس آمار درمی آوردی مجرده یا متاهل

ولی جدیدا از یکی خوشت میاد باس بری تحقیق کنی ببینی دخدره یا پس
پاسخ: خخخخخخخ آره خدا وکیلی


دخترک روستایی
ساعت1:24---24 آذر 1392
اهای مجازی، سه روزه نمینویسی!!!!!!!!!!!

حواست هس........؟

منتظریمااااااا
پاسخ: آره عزیزم وقت نمی کنم تو اولین فرصت دوس دارم آپ کنم ولی...


گرگنما
ساعت23:07---22 آذر 1392
سلام پشمک چخبر

خوبی حال احوال ادرس جدید دادم ایا
پاسخ:؟


یاغی
ساعت20:32---22 آذر 1392
من که میدونم منظروت منم!

اسم نیاوردی که یه وقت ریا نشه!!!

.

(خخخخخخخخخخخخخ)
پاسخ:آره بابا از کجا فهمیدی ضایع بود؟ خخخخخخخخ


ی درداره مونث
ساعت15:28---22 آذر 1392
طعم تلخ سیگارو دوست دارم تلخ



مثل آخرین بوسه ی لعنتی ما تلخ مثل



آخرین دروغ تو که باز هم



همو می بینیم تلخ مثل نبودنت . . . !



=-=-=



باز ک آفـــــــــی داداشی!








پاسخ: اتفاقا روشن روشنم روشن تر از همیشه می خاوم دیگه بتابم نمی خوام روزای بودنمو نباشم


دخترک روستایی
ساعت19:56---21 آذر 1392
میگم داداشی

من یه نظرسنجی گذاشتم تو وبم

بی زحمت یه سر برو ببین میتونی یه کاریش کنی

بدجور گیر کردم توش
پاسخ: اوکی عزیزم ببخشید دیگه کم سر میزنما از بس بی معرفتم


✘ ㋡✘sнαßnαm ㋡
ساعت22:23---20 آذر 1392
واقعی و مجازی ندارد... ،





آنجا قدم به قدم به مرگ نزدیک می شوم...


اینجا کلمه به کلمه..
پاسخ: هییییی


✘ ㋡✘sнαßnαm ㋡
ساعت22:06---20 آذر 1392
این حرفو قشنگ اومدی من دوستای مجازی بامعرفتی دارم ک لنگش تو دنیای واقعی نی

والله
پاسخ: نچ دیگه شرمندمون نکن خخخخخخخخ


✘ آدم لاشی✘
ساعت22:04---20 آذر 1392
این حرفت لایک داشــــــــــــــت آفـــــــــــرین
پاسخ: :)


حمیده
ساعت17:52---20 آذر 1392
سلام شبح خوبی؟؟؟ جوابش رو میدونم اما بازم پرسیدم حضورم ازارت میده؟؟؟؟ ببخش که با اسپم هام ناراحتت کردم بخدا فقط میخواستم یه کوچولو حال و هوات عوض بشه شرمنده ببخشید متاسفم...
پاسخ: اسپم که کامنت تبلیغاتیه اما با کامنتات خوشحالم میکنی عزیزم همیشه بم سر بزن


ی درداره مونث
ساعت15:37---20 آذر 1392
گریــــــه شاید زبان ضعـــف باشد

شاید کودکــانه ..شاید بی غــرور …

اما هر وقت گونه هــــایم خیس می شـــود

می فهمــــم نه ضعیفم ..نه کودکم.. بلکه پر از احساســـم …

=-=-=

سلامتیه خودت



ک نیستی!



اما وقتی هستی



ادم ذوق مرگ میشه




پاسخ: سلامتی تو که وقتی نیستیمم هم هستی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|