چه دنیای .....
کینه پوش


چه دنیای عجیبی است . . .

 

 

همه میگویند،حرف دلت را بزن . . .

 

اما هر وقت حرف دلم را زدم، دل همه را زدم . . .!!



نظرات شما عزیزان:

✘ ㋡✘sнαßnαm ㋡
ساعت22:39---20 آذر 1392
دل کنـــــدن از اون همه عشــــقی ک ب تو داشتم...

منو ب جایی رسوند ک حالا، تو چشــمای یکـی دیـگه زل بزنمــو بگــم: عاشقمی.....؟؟؟؟؟!

خب ب درک...!!
پاسخ: واقعا


✘ آدم لاشی✘
ساعت22:09---20 آذر 1392
نت رو بدون پسر تصور کنین:

دخدره عکس میذاره:

تعداد لایییک2تا

تعداد کامنت :4 تا

کامنتها: اه بازم این لباستو پوشیدی؟

خانومی این رژ اصـــن بهت نمیاد

دیسلایک!

بعلــــــــــه پسر که نباشه زندگی جریان نداره
پاسخ: خخخخخخخخ بله دیگه پس چی؟


rozi
ساعت15:07---20 آذر 1392
برای بعضی درد ها نه می توان گریه کردو نه فریاد زد



برای بعضی دردها فقط می توان نگاه کرد لبخند زدوبی صدا شکست.......



به سلامتی اون لامصبایی



که از زندگیت رفتن



ولی از این دل لعنتیت نرفتن
پاسخ: چرا به سلامتیشون باید گف تو روحشون


حمیده
ساعت22:19---19 آذر 1392
ایشششششششششششش ترسیدی اسپمم رو تایید کنی دوست دخترت ناراحت بشه دیگه دوستت ندارم اگه باهات دوست شدم باهات قهرم قهر قهر تا روز قیامت ولی بازم اسپم میذارم نمیتونی منو از اینجا بندازی بیرونپاسخ: ندیدم عزیزم من جز پیام تبلیغاتی همه رو تایید می کنم خواهشا برام اسپم نذارین

ی درداره مونث
ساعت19:56---19 آذر 1392
آقا یه وضعی شده!



شبا طرفای ده، ده و نیم نیگا میندازی به ساعت می بینی هنو هفته!



=-=-

سوال المپیاد کامپیوتر:



.

.

.

.

.

.



نام ۵ سایت که فیلتر نیستند را ذکر کنید؟





=-=-=

عـشـق مـثـل بـسـتـنـیـه...

الـبـتـه فـقـط چـون هـوس کـردمـا وگـرنـه قـبـلـنـا شـبـیـه پـفـک بـود



=-=

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻣﻴﺮﻩ ﺣﻤﻮﻡ

.

.

.

.

.

.

.

ﻫﻮﻭﻭﻭ ﺗﻮ ﻛﺠﺎ؟؟؟؟

ﻻ ﺧﻮﺍﻫﺮ؟؟ !؟

ﻻ ﻣﺎﺩﺭ؟ !

ﻻ ﺧﻮﺍﻫﺮ ﻣﺎﺍﺍﺍﺍﺩﺭ؟؟؟

ﻗﻴﺎﻓﺸﻮ |: ﻣﻴﻤﻮﻥ





=-=-

یکی دیگ از فانتزیام هم اینه که روزي دخترا هم بتونن مثه پسرا اینقدر قشنگ زير ابرو بردارن!!



=-=-=-=

ترس ﭘﺴﺮﺍ ﺍﺯ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﺩﻝ ﺑﺴﺘﻦ ﺑﻪ ﻳﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﻧﻴﺲ ...

.

.

.

ﺩﻝ ﻛﻨﺪﻥ ﺍﺯ ﺑﻘﻴﻪ ﺩﺧﺘﺮﺍﺱ

ﻻﻣﺼﺐ ﺩﻝ ﻛﻪ ﻧﻴﺲ ﺩﺭﻳﺎﺍﺍﺍﺍﺍﺱ

)))





=-=-=

دانشجویان عزیز!

مرگ حقه

سلف دانشگاه وسیله است





=-=-=-

یکی ازفانتزیام اینه که...

توی زمستون بامخاطب خاصم قراربزارم لپاش یخ بزنه ازسرمابعدباکش بزنم توصورتش دردش بگیره...عای حال میده عاااااااای حال میده







=-=-=-=

گفتم :خواهرم حجابت؟؟ - چیزی نگفت...

.

.

.

دوباره گفتم :خواهرم حجابت؟!

.

.

.

برگشت و گفت :چی؟؟

.

.

.

گفتم :اِوااااااا خاک بر سرم!

.

.

.

تو پسری جیگر؟! =))))











=-=-=-=

من یه دختر قدبلند،‏ خوش هیکل،‏ چشم و ابرو مشکی،‏ جذاب،‏ خوش تیپ ‏تو خیابون دیدم

.

.

.

.

.

.

.

.



نشناختمش!

اونم منو نشناخت! ‏‏^‏‏_‏‏^‏





=-=-=

مـــورد ﺩﺍﺷــﺘﻴﻢ ﭘﺴـﺮﻩ ﻳﻪ ﻫﻔﺘـﻪ ﺍﻭل رﻮ ﻧـــﺮﻓﺘﻪ ﻣــﺪﺭﺳﻪ

ﻣــــﻮﻧﺪﻩ ﺧﻮﻧـــﻪ ﺑﻠﻜـــﻪ ﺯﻳﺮ ﺍﺑﺮﻭﻫــــﺎﺵ ﺩﺭ ﺑﻴــــﺎﺩ !!





=-=-=

رفتم هِل سبز بخرم، فروشنده گفت چند بسته میخوای؟



.



.



.



گفتم: هله دان دان دان هله یدانه یدانه



کصافط انداختم بیرون



=--=-

دختر: برو گمشو

دیگه نمیخوام ببینمت

پسره : نه ... تورو خد ا... تنهام نذار .. بی تو میمیرم !

دختر: ب جهنم .. ول کن دستمو !!

پسره با گریه بی تو دنیا برام معنی و مفهوم نداره !

دختر : به درک ... من ازت خوشم نمیام .. بفهم ...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.



.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.



مامان دختره : پاشو لنگ ظهره :| :| :|

-))

=-=-=-

خوب اینم از جلسه دوم



موفق و موید باشی



شبح داداشی


پاسخ: نترکی کیمیا باحا ل بودن


حمیده
ساعت19:38---19 آذر 1392
ســـــــــلام خوبی خوشی سلامتی مهمون نمیخوای؟؟؟؟؟؟ شرمنده من زیاد کل کل میکنم اگه ناراحت شدی به روی خودت نیار چون من بدتر اذیتت میکنم خخخخخخخخخ یه چندتا جوک بگم بخندی

تو اسپانیا 30 % ازدواجا از طریق فیسبوکه . . . . . ولی تو ایران بعده 3 ماه که با دختره چت میکنن تازه میفهمن پسر بوده..

شعر جدید دخترا: ی کلیپس دارم قلقلیه سرخ وسفید و نیم متریه میزنم رو سرم هوا میرم نمیدونی تا کجا میرم من این کلیپسا رونداشتم قد ِ کوتاهی داشتم افسردگی می داشتم بی افم بهم عیدی داد ی کلیپس ِ نیم متری داد...!!!!!


ﻣﯿﮕﻦ ﻭﺍﺳﻪ ﮐﺴﯽ ﺑﻤﯿﺮ ﮐﻪ ﻭﺍﺳﺖ ﺗﺐ ﮐﻨﻪ . . . . . . . . . . . . ﮐﺴﯽ ﺗﺐ ﻧﮑﺮﺩ؟ ﯾﺨﻮﺭﺩﻩ؟؟؟ ﻋﻄﺴﻪ؟؟؟ ﺳﺮﻓﻪ ﺍﻡ ﻧﺒﻮﺩ؟؟؟ ﮐﺴﯽ ﻫﺴﺖ ﺍﺻﻼ؟ ﺍﯼ ﺑﺎﺑﺎﺍﺍﺍﺍ . . ﺍﻟﻮﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭ

من به اون دسته از کسایی که هنوز به “عشقشون” میگن “عجقم” و چیتال میتونی عسیییییییسم … بسته های آموزشی بالا بالا رو پیشنهاد می دم!

پســــــر ﺑﺎﯾﺪ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﻋﺼــبی ﻭ ﺧﺸــﻦ ﺑﺎﺷﻪ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺍﺧــﻢ ﮐﺮﺩ ﺩﻭﺱ ﺩﺧﺘﺮﺵ ﻻﻝ بشه ! ﻧﻪ ﺍینکه ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺑــــﺶ ﺑــﮕﻪ : ﺟﻮﺟﻮ ﺍﺧــــــــــﻢ ﻧﮑﻦ ﺑــﺖ ﻧﻤﯿﺎﺩ...!من که حالا دوست دخترت نیستم ولی یه وقت عصبی نشی جوجوووووووووووو

خوشت امد؟؟؟ اگه خوشت امد بازم بیام خونتون مهمونی نیومد هم که بازم میام دیگه مشکل خودته
پاسخ: خشومان آمد باریکلا :))))


تنها
ساعت19:38---19 آذر 1392
دارد چه برسرم می اید؟چشمانم رابسته ام وگذاشته ام ثانیه ها لحظه هایم را اعدام کنند...کم اورده ام...ناتوان شده ام دربرابر روزها.خسته تر از انم حرفی بزنم یاگاهی داد تا شایدکمی سبک شوم!تنهاییم هرروز پررنگ تر میشود نمیدانم باید خوشحال باشم یا ناراحت؟...اینجا کسی نیست برای حرف زدن یاحتی اگر کسی هم باشد حرف های من از جنس دیگریست کسی چیزی نمیفهمد از ان...ولی دلم میخواست کسی بود ومیفهمید تنهایی چه دردی دارد.دستانم رادر هوا رها میکنم ولی نیست نیست تاان را بگیرد نیست تاباورم شود هنوزم هست...چه سخت میگذرد برمن دردم می اید من درد دارم...هی من میبینی دیگر تورا هم برای خودم ندارم...چقدر تنهایم...

masihsalib
ساعت18:55---19 آذر 1392
بردی ازیادم دادی بربادم بایادت شادمدل ب تودادم دردام افتادم ازغم ازادم دل ب تودادم فتادم ب غم ای گل براشکه خونینم بخند سوزم ازسوزه نگاهت هنوزچشم من باشدب راهت هنوزچ شدان همه پیمان ک ازان لبه خندان ب شنیدموهرگزخبری نشدازان کی ایی ببرم ای شمعه صحرم .
پاسخ: قشنگ بود


masihsalib
ساعت20:06---18 آذر 1392
این دنیا همه چیزش عجیبو غریبه.اینایی که میگن بامن دردودل کن من درکت میکنم مثل سگگگگگگگگگگگگ دروغ میگن خیلی ببخشید اونا قده خرحالیشون نی.

دخترک روستایی
ساعت3:10---18 آذر 1392
حالا این هیچی
اقا ما یه 5ساله کوچولو داریم تو خونمون،
دیروز اومده میگه: مامان جونم، من دوسِت دارم، عااااااااشقتم، لطفا مقاومت نکن
حالا بگو کره خر مریخی چی، دیدی؟


ی درداره مونث
ساعت2:17---18 آذر 1392
فدات

حالا باقیش مونده

جلسه دوم فردا

مودب باشیا

افّریییییین


دخترک روستایی
ساعت22:32---17 آذر 1392
اره خب

من معمولا برا کسی که نمیفهمه سکوت کردم

اما گاهی که دلم برا خر درونم تنگ میشد و در مورد طرز فکر و ایده ال هام، عر عر کردم

تهش این شد که با یه استدلال کاملا منصفانه مریخی خطاب شدم.

ببینم، تاحالا خر مریخی دیدی؟
پاسخ:نه والا


ی درداره مونث
ساعت14:57---17 آذر 1392
ی ذره بخندونمت!!



فازت عوض شه !

=-



من مطمئنم که اگه یه روزی هم من دونفره بشما،

هوا سه نفره میشه ..! :|



کلن شانس و اقبال ازم چکه میکنه:|



=-=-

ﺍﻭﻥ ﺩﺧﺘﺮﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﺳﺮﻣﺎ ﺷﺎﻝ ﻧﺎﺯﮎ ﻣﯿﭙﻮﺷﻦ ﻭ

ﮔﺮﺩﻧﻮ ﮔﻮﺷﺸﻮﻧﻮ ﻣﯿﻨﺪﺍﺯﻥ ﺑﯿﺮﻭﻭﻭﻭﻥ

.

.

.

.

.

.

.

.

ﺑﺪﺑﺨﺖ ﺍﮔﻪ ﮐﺴﯽ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺖ ﺑﻬﺖ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺑﺪﻩ ﺗﺎ ﺍﻻﻥ

ﺩﺍﺩﻩ ﺑﻮﺩ :|

ﻭﺍﻻﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍ ﻓﻘﻂ ﺍﻟﮑﯽ ﺧﻮﺩﺗﻮ ﻣﺮﯾﺾ ﻣﯿﮑﻨﯽ:|

=-=-=

مورد داشتیم طرف پشت ماشینش نوشته یا رقیه،یا زینب ...



اونوخت با همون ماشین افتاده دنبال ساناز و پارمیدا :|



=-=

اومدم یه فیلم دانلود کنم time داد که ۸ سال و ۶ ماه و ۲۱ ساعت دیگه دانلود تموم میشه !!!!

من :|

لپ تاپ :|

ایرانسل خطاب به مبین نت :|

مخابرات :|

ایست بازرسی سر اتوبان بابایی :|

پسرم تو ۸ ساله آینده :||||

زنم :|







=-=-

شبا شباى نزديك به امتحانه

.

.

.

.

.

.

.

.



.

.

.

چراغارو خاموش كنيد

محفل معنوى بشه

ميخوام امشب دلاتونو ببرم پيش عمه ی استاد!! ))))



=-=

مثلن یه بارم دوس دخترم بهم گفت:

واسه امشب چی بپوشم که خیلی خوشت بیاد؟

منم از بس متواضعم و سر به زیر؛

همینجوری که گُلای قالی رو نیگا میکردم جواب دادم:

تو هیچی هم نپوشی ؛ من خوشم میاد





=-=

یکی از دوستام رو دیدم عصبیه . گفتم چیه؟

گفت شانس ما رو میبینی؟ تو بچگی با 100 تا دختر، دکتر بازی کردیم، الان آدرس هیچکدومشون رو نداریم، اما یه بار بچگی خونه همسایمون توی خودم شاشیدم، حالا دخترشون شده همکارم!

نشسته میز روبروم هر روز صبح بهم میگم چطوری شاشو {-15-}







=-=-=

مدیر مدرسه پدره یکی از محصلارو احضار میکنه !

بهش میگه : این پسر شما چرا اینقدر خنگه ؟؟؟؟

بابای میگه چرا ؟ چی شده ؟

مدیره میگه الان بهت نشون میدم .

بعد رو میکنه و به پسره میگه : گلم ، برو ببین من تو حیاطم ؟؟

پسره هم میره و برمیگردة میگه : اجازه خانم ! خیلی گشتیم ، ولی نبودید !!!:-/

دوباره مدیر بش میگه : عزیزم ، برو ببین تو اطاق معلما نیستم !؟

دوباره پسره میره و برمیگردة میگه :

اجازه ! اونجاهم نبودین !!!!!

مدیره به باباش میگه : ملاحظه کردین ؟؟؟

بابای هم جواب میده : مارو گرفتیا !! بچه چه گناهی کرده !!!

شاید شما رفتین مرخصی ،







=-=-=-

یکی از بزرگترین افتخاراتم توی دوران دبیرستان این بود که :



هر دبیری به محض ورودش به کلاس؛ به من اشاره میکرد و میگفت :



تو گمشو برو بیرون



=-=-




پاسخ: خداییش خندیدم بترکی دختر


ی درداره مونث
ساعت22:35---16 آذر 1392
ابراهیم ! تبرت را زمین بگذار ! ظاهرم را نبین ، من فقط دلم سنگی شده



=-=-

قشنگ بود
پاسخ: مر30 قشنگ بود


گرگنما
ساعت20:28---16 آذر 1392
داش به هرکی حرف دلمو زدم

پس فرداش با همون به خودم رید ههههه
پاسخ: هه


یاغی
ساعت19:18---16 آذر 1392
تو حلقم
پاسخ: حلقت بی بلا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|