رقاص خیابان ها
کینه پوش

وقتی از درد به خود می پیچیدم

همسایه ها گفتند: چقدر قشنگ قر می دهی…

و سالهاست من هنــــــــوز

رقاص پردرد خیابانهایم…



نظرات شما عزیزان:

✘ آدم لاشی✘
ساعت22:13---20 آذر 1392
الان وضعیت طوری شده که حتی واسه یه دقيقه هم میخوای از بغلِ

مخاطب خاصت بیای بیرون باید زنبیل بزاری جای خودت!!
پاسخ: خخخخخخ نچ در این حد؟ می خوام آتیش بگیرن این مخاطب خاصی که اینجوریه


دخترک روستایی
ساعت23:51---16 آذر 1392
من از درد زیاد میخندم......روشیه که تازگیا بهش رسیدم



تازه اگه اشکتم در بیاد، بازم نمیفهمن و میگن نیگا کن، نیگا کن..... خوشیه زیاده دیگه....... بیخیال دنیاس اصن)



خوبه



واقعا میگم خوبه



اونا که در هر صورت نمیفهمنت پس چرا باید بدونن از اشک پر دردت



امتحان کن....تو دردات قهقه بزن، گاهی جواب میده...
پاسخ: خسته شدم از روزای نا امیدی میخوام اینطور نباشه اما نمیشه انگار هیچی دس خودم نیس


گرگنما
ساعت20:29---16 آذر 1392
شریعتی اینو گفته فک کنم- راسی خوش اومدی
پاسخ: نرفتم که دوباره برگردم بودم اما پنهان فقط حوصله ی نوشتن نداشتم مر30 داش


یاغی
ساعت19:17---16 آذر 1392
ما کلا واس هر کی قر دادیم ...

شاباش مالیده بود
پاسخ: هه هه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|