به همین سادگی
کینه پوش
امشب آرام نشستم...

زل زدم به دیوار...

غرق شدم تو یه سری فکـــر...

شایدم رویـــا نمی دونم ...

تا به خودم اومدم دیدم صورتم خیس شده ....
به همین سادگی !!!


نظرات شما عزیزان:

✘ آدم لاشی✘
ساعت22:16---20 آذر 1392
من عروسی بگیرم یه عروسی ساده و جمع و جور می گیرم و هیشکی رو دعوت نمی کنم، نه به خاطر

هزینه اش، به خاطر اینکه



بقیه دخترا آرایش می کنن،خوشگل میشن میان، من تازه می فهمم چه غلطی کردم؟!



همون تو جهل بمونم بهتره
پاسخ: خو خره عروس تو که بهتر از همشون میشه


ی درداره مونث
ساعت2:23---18 آذر 1392
دلم ینومد

این چند تام بزارمودیگه برم

کپه مرگمو بزارم!!
=-
دختره متولد هفتاد و نهه ؛

پست زده:


منو در بلاتکلیفی عشقو هوس رها مکن!


خدا وکیلی من همسن این بودم فقط وقتی

میرفتم دستشویی

بلاتکلیف میشدم !:|


اونم واسه اینکه نمیدونستم از کدوم وری باید بشینم
=-=-
اس ام اس دختره به پسره:
..
..
..
..
..
..
..
تويه شوخی شهرستانی بودی
که زندگی بامن کرد


=-=-
خو دیگه همین دوتا بودش

شبت بخیر داداشـــــی

عزیزی واسم بیییییییییگ خندون باشی


دخترک روستایی
ساعت0:14---17 آذر 1392
خب احتمالا داشتی با دیوار باز بون خودش دردو دل میکردی.

بهت تبریک میگم، راهکار خوبیه، اصلا کی از دیوار ادم تر

ساکته ، ثابته. تکیه میکنی در نمیره، تازه به کسیم چیزی نمیگه.

میگم اگه کار نداری من برم پیش دیوارمون.......
پاسخ: از کجا به کجا رسیدیم؟ خدایا مصبتو شکر


ی درداره مونث
ساعت22:37---16 آذر 1392
از #ســَردی #نگــــــــــاهــِت نمی #لـَـــــ~ــرزم ؛



من همیشه از #زیـــــرِ صـــــ0ـــــــــفر #شروع کرده ام !

=-=

همیشه اتفاقای مهم یا یهویی میوفتن



یا ب سادگی



اما اثراتش ویرونت میکنه!


پاسخ: داغون شدم شاید بعد از طوفان چیزی از من نماند خدایا ویرانه ام کجاس؟


گرگنما
ساعت20:31---16 آذر 1392
من زیاد میرم تو فک ولی دیه چشمه خشک شده هه
پاسخ: هه پس تو از ما جلوتری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|