روزای تکراری
کینه پوش

خورشید همونطور طلوع کرد که دیروز کرد و همونطور هم غروب که دیروز کرد

پس چی باعث دیدن فردا میشه؟



نظرات شما عزیزان:

masihsalib
ساعت21:03---17 آذر 1392
از زمین اهل زمین خسته وبیزارم ازاین همه دروغ و ریا.ازاین ادم های کثیف هوس باز بیزارم.ازاین ادم هایی که عطرخوش بوبه تن میزنندولی بازهم تنشان بوی کصافت ونامردی میدهد.مارال وبلاگتوبهم معرفی کرد واقعابایدازش تشکرکنم که همچین وبلاگ خوبی معرفی کرد.این دنیا ن فقط روزوشبش تکراریه بلاکه خییییییییییییییییلی مزخرف وچرته.
پاسخ: مسیح چرا آدرس نذاشتی په؟


دخترک روستایی
ساعت5:46---16 آذر 1392
سلام الان ساعت نزدیک به 6 صبحه و من همچنان دارم مطالبت رو میخونم. قشنگ مینویسیو نزدیک.
ببینم منم تو جمع دوستات جایی دارم. تو دنیای اطرافیانخودم که خیلی تنهام.
کاش به وب کوچیک و نوپای منم یه سر بزنی؛ دوس دارممنو هم بخونی، میشه؟ منم دوست؟


ی درداره مونث
ساعت11:44---8 آذر 1392
دوره ،دوره ی گرگهاست …

مهربان که باشی ، می پندارند دشمنی!

گرگ که باشی ، خیالشان راحت میشود از خودشانی!!!

ما تاوان گرگ نبودنمان را می دهیم



==-=-



بیییییییییییییییییییییییا



زودتر


پاسخ: شاید ما هم تو جلد گرگ بودنمون رفتیم و خودمون نمی دونیم وگرنه تقاص چیو داریم میدیم؟


یاغی
ساعت17:01---7 آذر 1392
فهمیدیم روزگار چشم دیدن خنده های زورکی رو هم نداره ...

ی درداره مونث
ساعت22:08---30 آبان 1392
دلم برات تنگ شده

نیومدم شکایت و ناله و گلایه

دوس نداری//نا شو نداری

نیا

نیـــا

ولی خوب باش

ب خوب بودنه بدون سر زدنت راضیم بخدا

خوبـــــــت باش همین


دلارام
ساعت6:22---30 آبان 1392
اره همه چیز تکراریه
توی روزمرگی هام حل شدم....
رضا زنگ زد و گفت بهت بگم دلش برات تنگ شده و خیلی سلامت رو رسوند.........


ی درداره مونث
ساعت1:39---23 آبان 1392
وجود ی نفر ک تو ذهنه منم زنه

زنه با موهای سپید و ی روسریه بنفش!!!

/این تصویره منه از خدا/از بچگی تا الان

ک هروقتی بالا سرمو دیدم

دیدم یکی بغلم کرده و همه جا هس!

با اینکه او سفیده و تمیز

من سیاهمو کثیف!

اما اصن ب این فک نمیکنه ک

ممکنه لباسش با لباسم

کثیف شه...میدونی چی میگم؟

بغلم میکنه با تمام وجودش

ب جبران تمام درزهای درداره زندگیم

تمام ندااشته هامو ادمایی

ک خواستمو نشدن

و نخواستن ک باشن

ب جبران همه اونا

اونه ک بغلم میکنه و حواسش بهم هس

همین

این پیر زنه مهربونه ک هنوزم ک هنوزه

بشه ایمان دارم شاید پام میلنگه

اما شده بی عصا و تکیه گاه

شل میزنمو میرم

تا ب خیلی و مهم تر خودم

ثابت کنم هنوزم هستم!



✖آدمـــ لاشــی✖
ساعت16:26---21 آبان 1392
ای کـــاش , کــــوه به کـــوه میرسیـــد
ولی آدم به آدم
نـــــه…!
دیدن بعضــی آدمهــــا داغ دلتــــو تـــــازه میکنـــه


سارا
ساعت4:13---21 آبان 1392
امید به اینده و روزی که نه من ازش خبر دارم نه تو نه هیچکس دیگه.....
خیلی وقته وبتو میخونم.....
از عید حدودا
ولی خاموش بودم!
زندگی با تمام سختی هاش میگذره نباید شکست خورد
خودمم درد کشیده ام...تهش به همین نتیجه رسیدم
بذار بگذره.....حالا هر جور که میگذره
فقط بگذره!
میشه خاطره.....واقعا همه این روزا میشه خاطره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|