استاتوس دوس دخترم
کینه پوش

صبح رفتم تو صفحه فیسبوک دوس دخترم استاتوس گذاشته :

دیگه بوسه از لبات برام مهم نیس

دیگه آغوش گرمت مامنم نیس

دیگه نمی خوام ببینم اسمتو تو گشیم

دیگه صداقتی تو چشات نیس

بش اس دادم این استاتوسی که گذاشتی یعنی چی؟

میگه هانی بخدا منظورم با تو نبود؟

هااااااااااااا؟ نه چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

په منظورت با کی بود ؟؟؟؟؟؟کپ کرد  منم از فرصت استفاده کردم تا یه هفته از خودم محرومش کردم



نظرات شما عزیزان:

ی درداره مونث
ساعت3:54---27 شهريور 1392
ممنونتم داداشی جونم



ک نظرتو دادی



=-=



اون اهگه 25باندهم



جدیدشونه



همیش با همیم
پاسخ: ببخشید کیمیا جان حال نداشتم به همه پستات کامنت بدم یه وقتی که حالم خوب بود درخدمتم


ی درداره مونث
ساعت2:00---27 شهريور 1392
داداشی دوش داشتی بیا پشتامو بخونشون



ببین چطولیه ب خصوص اون تکشتمو



میشی
پاسخ: حتما


دلارام
ساعت1:43---27 شهريور 1392
دادا اومدی کامنت گذاشتی ولی این ادرس رو جای ادرس خودت گذاشتی

http://www.elena718.loxblog.com

چرا؟
پاسخ: آره اشتباه گذاشتم وبلاگ دوستمه


برادر حامد
ساعت17:44---26 شهريور 1392
سلام خوبی؟چرا بهم سر نمیزنی حتما من باید بیام خبرت کنم؟




بیا وبلاگم مثلا امروز روز تولدمه
پاسخ: تولدت مبارک


یاغی
ساعت10:03---26 شهريور 1392
این قالب ، بهتره!

موبارکه داش
پاسخ: ممنون


ی درداره مونث
ساعت14:18---25 شهريور 1392
اقــــــــــــــــا



قالب جدیت مبارک باشه



خیلی خوشگله ها



دلم خوااااااااااست




پاسخ: قابل شوما رو نداره آبجی مرسی نظر نطفتونه خخخخ


ی درداره مونث
ساعت14:17---25 شهريور 1392
ههههههخ ههههههههههههههخ هخخخخخخخخخخ



منم از این کارا زیاد میکنم



بد بختی وقتی منظوری با کسی نداری



همه ب خودشون میگیرن



وقتیم ک واقعان منظوری داری



هیچکی ب خودش نمیگیره!!



و اینگونه است ک ما خیییییییییط میشویم
پاسخ: من که خیط نشدم اون خیط شد


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت10:53---25 شهريور 1392


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|