پدرم
کینه پوش

داشتم تو بالکن سیگار می کشیدم  ساعت نزدیک 4 صبح بود که یه دفه بابام اومد بیرون نمی خواستم بفهمه دارم سیگار می کشم از بالا انداختمش پایین اما دودش مونده بود دیگه  یه نگه بم انداخت گفت : برا چی چشات قرمزه

گفتم : نخوابیدم

گفت: برا چی نخوابیدی؟

گفتم: خوابم نمیبره

گفت: پس داری چیکار می کنی؟

- دارم اس ام اس میدم به دوس دخترم

- سیگار می کشی؟

- سرم انداختم پایین هیچی نگفتم

- گفتم سیگار می کشی

- آره

-یکی هم بده به من

سرمو بلند کردم نگاش کردم جدی بود

- تو که نمی کشی

- تو هم نمی کشیدی

- من واسه بدبختیام می کشم تو که سرت حسابی با زنت شلوغه

- منم واسه بدبختیای تو می کشم

یکی دادم بش

گفت: چیز دیگه ای هم می کشی؟ بگو می خوام بات بکشم می خوام پا به پا بات باشم 

موندم چی بش بگم که از در بالکن رفت داخل یه سر زدم به مدیریت وبلاگم که کامنت خصوصی داشتم رفتم بازش کردم:

پدرت: تنها وقتی احساس تنهایی کن که پدرت زیر خاک و دستش از دنیا کوتاه باش



نظرات شما عزیزان:

دلارام
ساعت15:16---26 شهريور 1392
بابام زنده اس دادا
پاسخ: ببخشید دلارام جان اشتباه فکر کردم اخه طوری گفته بودی که فک کردم .......... البته که خدا هم مرده و هم زنده رو رحمت کنه


sanaz
ساعت13:27---26 شهريور 1392


گاهی وقتا تو زندگی..



میرسی به جایی که بن بست نیست،



اما دیگه مقصد نداری..







پدر ...ارزوی خیلیاست وجودش..
پاسخ: نه مقصدی نه هدفی نه ذوقی...... بدم میاد از این وقتا


دلارام
ساعت3:19---26 شهريور 1392
بابا داشتن خیلی خوبه..... حس خوبیه....

سرت رو بذار روی شونش غم های دنیا یادت میره

انگار دیگه هیچکی نمیتونه بهت اسیب بزنه
پاسخ: خدا رحمت کنه پدرتو عزیزم آره حس خوبیه


ی درداره مونث
ساعت14:23---25 شهريور 1392
یادته ب من گفتی قدر باباتو بدون



لازمه حرفه خودتو ب خودت بزنم



توهم قدرشو بدون



سخته ها



خیلی سخته بابای ادم اینطوری بگه



مگه اینکه



مگه اینکه عاشق بچش باشه


پاسخ: چاکرشم هم هستم قدرشو هم میدونم سایه اش قبل از ما کم نشه از ما


ی درداره مونث
ساعت14:21---25 شهريور 1392
وااااااااای



با این پستت گریم گرفتـــــ!



ی یجوری بود



ههههه



از اون قشنگاایی ک گریه داره و هیچی نمیتونی بگی



منم لال میشم
پاسخ: منم همینطور لال باقی می مونم


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت10:56---25 شهريور 1392
خیلی بدی هاااااااااااانی

چرا سیکار می کشی فکر می کنی چیز خوبیه

اگه آدم برای بدبختیاش باید سیگار بکشه کار من از ابن چیزا گذشته خستم از همه چیز دیگه

بنطرت حالا باید برم سیگار نه ولی مواد بکشم

ازت انتظار نداشتم سیگار بکشی
پاسخ: شاید برای چن لحظه با یه کام سنگین همه چی رو فراموش کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|