داستان کوتاه
کینه پوش

دوتا مردشور بودن هر جنازه‌ای میاوردن شکمشو وا‌ میکردن غذا هاشو میخوردنیه روز شکم یکیو واز می‌کنن توش ماکارونی‌ بود، مرده شوره به رفیقش میگه من نمیخوام تو بخور
رفیقش میگه چرا توکه ماکارونی‌ خیلی‌ دوس داشتی!!؟
میگه نمیخوام دیگه، رفیقشم همشو میخوره.
بعد که تموم می‌شه میگه میدونی چرا نخوردم ؟ رفیقش میگه چرا؟ میگه چون توش مو بود
اونم حالش به هم میخوره همه‌رو بالا میاره
بعد اون یکی‌ شروع می‌کنه به خوردن، رفیقش میگه نخور کثافت مگه نمی‌‌گی توش مو بود چندش
رفیقش میگه : دروغ گفتم ! خواستم ماکارونی گرم بشه بعد بخورم !

 


نظرات شما عزیزان:

دلارام
ساعت0:08---25 شهريور 1392
بست نشستم تا اپ بشی
پاسخ: خخخخخخ فدای تو


ی درداره مونث
ساعت18:55---24 شهريور 1392
داداشی جونم نمیدونم انگار بعد این پستت



بازم داشتی..یا من قاطی کردم دوباره!!
پاسخ: نه نذاشتم آبجی من باز قاطی کردی سرویس می خوای باز


ی درداره مونث
ساعت14:56---24 شهريور 1392
اقا ی سوال؟



پستاتو پاک کردی

؟؟
پاسخ: کدوم پستارو میگی کیمیا جان؟


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت18:27---22 شهريور 1392
یکشنبه که رفتم زبانکده حتما برای دوستام تعریفش می کنم آخه یکی از دوستام خیلی از این حرفا بدش می یاد
پاسخ: هه حتما براش تعریف کن


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت16:38---22 شهريور 1392
عالی بود عالی دمت گرم
پاسخ: خوشحالم از این بابت


دلارام
ساعت14:26---22 شهريور 1392


ی درداره مونث
ساعت14:20---22 شهريور 1392
اقا شنیده بودمش ولی خیلی باحاله



اینقده حال میکم اصن



خخخخخخخخخخخخخ



دمت کووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووره



داداشی




پاسخ: :))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|