حس مرگ دارم امشب
کینه پوش



حس آن ته سیگار مچاله
حس آن شاخه شکسته روی زمین
حس بیمار در کما رفته
حس آن بره که گرگ نشسته برایش به کمین
حس تنهایی و رخوت
حس جان دادن تو خلوت
حس مرگ دارم امشب !



نظرات شما عزیزان:

هما
ساعت10:34---30 خرداد 1393
پایان تلخ بهتر از تلخیه بی پایانه....
پاسخ: اوهوم


masihsalib
ساعت21:01---21 آذر 1392
من الان فقط ارزوی مرگ دارم


پاسخ: منم همینو آرزو رو قبلا گاهی اوقات داشتم ولی الان؟....... نه


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت11:59---21 شهريور 1392
یه وقتا اینقد آدم زندگی ایش غمناک میشه

که دوس داره یکی یوهو بگه…کاااااات…عالی بود عالی

خسته نباشین بچه ها…واسه امروز بسه!
پاسخ: آی گفتی


دلارام
ساعت1:43---21 شهريور 1392
اوهوم.....

خب چرا لینکم نمیکنی پسر خوب؟

بد عادتیه ها..
پاسخ: آخ آخ یادم رفت ولی الان دیگه لینکی


دلارام
ساعت23:20---20 شهريور 1392
خونمون

خو چرا اپ نمیشی دلم تنگ میشه خب
پاسخ: بعضی وقتا نوشتنم نمیاد حرفی هم یادم نمیاد که بنویسم ولی بعضی وقتا که میاد چند تا چند تا میذارم تو چرا آدرس نمیذاری دختر خوب؟ بدعادتیه ها!


دلارام
ساعت20:24---20 شهريور 1392
کجایی؟
پاسخ: همین جا تو کجایی؟


دلارام
ساعت3:51---19 شهريور 1392
الان 6 ماهه به طور کااااااامل و تمام وقت! این حس دست از سرم برنمیداره
پاسخ: ایول بابا حالا خوبه بعضیا شیفتیه ولی تو تمام وقته خخخخخ


ی درداره مونث
ساعت3:29---19 شهريور 1392
این ک حال هرشبمه لامصب!



حال ی بیسکوویت شکسته ته ظرفو دارم



ک طرف سیر شده و دلش نمیاد بخوورش



ولی از رو دلسوزی میخورش!
پاسخ:چه تشبیهی خخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|