وضعیت دلای امروز
کینه پوش

یادمه توی کتاب درسی دوران مدرسه یه شعر از سهیل محمودی بود که با این مصرع شروع میشد :
دلم شکسته تر از شیشه های شهر شماست

حالا هم وضعیت دلها شبیه شیشه هاش شهره : دوجداره ، ضد صدا ، بدون انتقال حرارت و گاهی

مشجر یا یک طرفه !

 



نظرات شما عزیزان:

یاغی
ساعت20:52---21 شهريور 1392
هم خخخ

هم هعییی
پاسخ: :)


دلارام
ساعت4:11---19 شهريور 1392
میدونم متوجه شدم

........

عاغا بعضیا به من دلی هم میگن

حالا بیا و جمعش کن
پاسخ: خخخخخخخخ هههه


دلارام
ساعت3:49---19 شهريور 1392
اون بالا که نوشتی دلا فک کردم با منی!

دچار خود مخاطب پنداری شدم
پاسخ: خخخخخخخ اون دلا نیس دلی یه


ی درداره مونث
ساعت3:24---19 شهريور 1392
هااااای گفتی




پاسخ: آیییییییی گفتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|