اجازه خدا؟
کینه پوش

اجازه خدا میشه ورقمو بدم؟

 

میدونم وقت هنوز تموم نشده

 

ولی آخه

 

من خسته شدم



نظرات شما عزیزان:

ی درداره مونث
ساعت2:57---19 شهريور 1392
ای جونم من همیجاها الافم داداشیم
پاسخ: الاف نباش پست بذار


یاغی
ساعت2:00---19 شهريور 1392
جاهای بد زندگی

از پنیر پیتزا هم بدتر کش میان
پاسخ: به پنیر پیتزا گفته : زکی برو کنار من بیام جات


دلارام
ساعت15:18---18 شهريور 1392
و کش خواهد اومد....
پاسخ: و همینطور ادامه دارد


ی درداره مونث
ساعت12:18---18 شهريور 1392
شرمندم میکنیا داداش خودم



ببخشید دیشب جوابتو ندادم



بابام حالش بد شد دیگه نشدش



=-=-



در هر صورت هر موقه تونستی بیای



قدمت رو چــِــشــِ آبجی خلت!
پاسخ: دشمنت شرمنده چی شده بابات؟ الان بهتره؟


ی درداره مونث
ساعت1:18---18 شهريور 1392
شما تشریف بیار میبریم منو رستوران بهتون میدیم
پاسخ: آبجی جیف رام دوره وگرنه که ......... حیـــــــــف


ی درداره مونث
ساعت0:49---18 شهريور 1392
بله حق با شماس 20امتساز ب شما

=-=-

در جواب امنتی ک دادی تو وبم!!:



هههه اره دیگه زدم ب سیم اخر!

اههه اقا با



موتور بیا هیجان داره کلا کاسکتتم بیار



اراک...خیابا امیر 1..کوچه...




پاسخ: بلیطو فردا میگیرم واسم فرش قرمز پهن کن خخخخخخ


ی درداره مونث
ساعت0:01---18 شهريور 1392
واس من مثه پنیر پیتزاس



همچین کش میاد درد و میگم



ملومه قطع نمیشه عزیز من



ما تا زنده ایم باید تاوان هر لحظه نفس کشیدنمونو بدیم!



البته واسه من پنیر پیتزای خوبه ها



پنیر پیزتای موزاریلای دالیاس!!!
پاسخ: نه خیرم کی گفته؟ ما می خندیم ما گریه می کنیم ما کش میایم یه دفه دیدی قطع شدیم بعضی وقتا غیرتی میشیم یه وقتا دیدی بی خیال هر چی گذاشتیم رفتیم دفعاتی عصبانی میشیم میزنیم همه چی داغون می کنیم ما هر کاری می کنیم یه کم دقت کن ما فقط و فقط غمگین نیستیم زندگی اینطور جریان داره وگرنه اگه غیر از اینه که زندگی نبض نداره نمی تپه یه نگاه به وبلاگ بنداز یه پستاش خنده داره یه پستاش غمگینه گاهی هم گله می کنه گاهی فحش میده ............... خیلی دیگه حرف زدم بسه خخخخخخ


ی درداره مونث
ساعت19:42---17 شهريور 1392
خستمو خستم و دل ب کی بستم



ب ی دنیای بی خود و ادمایی ک نیستن



پیشمو تنهامو...خستمو خستمو



باید زودتر ازاینا کوله بارمو میبستم!!



اقا اگه دست منه میخوام برگه خالی بدم



ولی نمیشه باید موندو کشید



هم دردشو هم خندشو!
پاسخ: کشیدیم دردو اما قطع نشد فقط کش اومد آبجی من


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|