تبدیل کردم اسمتون به خط میخی
کینه پوش

یه سایتی رفتم یه چیزی دیدم خیلی جالب بود گفتم تو وبلاگم هم بذارم 

تبدیل اسمتون به خط میخی حالا اگه دوست دارید اینجا  کلیک کنید تا سم خودتونو تبدیل کنید

یاغی:       

کیمیا:        

دلارام:         

شبح سیاه :    

با حاله خیلی با حاله مال من دراز تر از همه شد 



نظرات شما عزیزان:

عزرائیل
ساعت14:49---19 شهريور 1392
www.gatel.lxb.ir
پاسخ:اومدم با کله


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت8:58---18 شهريور 1392
ما هم این وسط برگ جغندریم
پاسخ: نه بابا شوما جات محفوظه تو جمع دوستان ولی خب خیلیا هستن که باید می گفتم به خاطر همین گذاشتم تو وبلاگ که خودتون برین تبدیل کنین


عزرائیل
ساعت1:19---18 شهريور 1392
میدونی داغونم


حالم خوب نیس


گریه کردم....خیلییییییییییی


لینک شدی...


وخ کردی بخون دردامو
پاسخ: جان خودم وبلاگت باز نمیشه عین دلارام حالا نمی دونم آدرس نذاشتی یا تو هم بی خانمان شدی
پاسخ: آخه قربونت بشم این دنیا ارزش داره به خاطرش گریه می کنی؟ حالا هر کاری که کرده کاش میشد میومدم وبلاگت بخونم چی نوشتی ولی ..... باز نمیشه


saman
ساعت18:34---17 شهريور 1392
سلام وبت خوبه بهمنم سربزن منتظرم
پاسخ: حتما


یاغی
ساعت11:46---17 شهريور 1392
دمت گرم!

آقا ما 157 بار میام توی این وبلاگ!

و از هر 157 بار

فقط یک بارش با مطلب جدید رو به رو میشیم!

اما پست جدید!!!!!!!!!!

آقا فعال باش
پاسخ: هههههه چشم حتما ولی بخدا وقت نمی کنم همین جواب دادنای کامنتامو هم بیرون از خونه با گوشیم انجام میشه ولی هر چی شوما بگی


عزرائیل
ساعت20:39---16 شهريور 1392
بنویس عزرائیل
پاسخ: به به عزرائیل خودمون کم پیدایی؟ داش من همون جا که نوشتم اینجا رو کلیک کنید میتونی وارد شی و اسم خودتو بنویسی


ی درداره مونث
ساعت1:52---16 شهريور 1392
خوبه میدونی



خودتــــــــ



افرین پــَــ پسره خوبی باش
پاسخ: بله چشم مامانی


ی درداره مونث
ساعت1:37---16 شهريور 1392
باش دیگه داشتیم؟؟؟



بزار روز شماهاه بشه بهتو میگم



البته شاید از دلارامم کمک بگیرم!!


پاسخ: روز ما گذشت عزیزم من من اون روز غیب میشم شوما رو سر یاغی هوار شید


ی درداره مونث
ساعت22:17---15 شهريور 1392
فدای داداش



ممنونم بابت لطفت



:



X
پاسخ: فدای آجی خواهش عزیزم


دلارام
ساعت17:32---15 شهريور 1392
چه جالب

مرسی
پاسخ: خواهش خواهری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|