نوکر همتون
کینه پوش

 سلام دوستای با معرفتم یه مدت نبودم ولی خوب حالا سالم برگشتم قربون همتون که به فکرم بودین من که اومدم مدیریت وبلاگم کامنتا رو دیدم ذوق کردم خداییش چقدر آدم انرژی میگیره ( الان  حس کردم مثل مجری های من و تو شدم خخخخخخخخخ ) بله بازم واسمون کامنت بذارین ههههه

کوش این مونثمون بابا ما اومدیم که دیگه پست تکراری نبینی راستی سروش هیچکس ترانه داده با رویا عرب حتما واسه دانلود بذارش تو وبلاگت خیی قشنگه و با معنیه

فدا مدا داش یاغی .......... یاغی برو مثل تتلو یه آهنگ بده بیرون و بگو زدن و دزدیدن نوشته هامونو خخخخخخ ( مغز در رفته از تتلو )

آخ دلارام آخ آخ آخ شوما هم بی خانمان شدی؟ خونه ی تو رو هم ویرون کردن اشکال نداره یه وبلاگ دیه میزنی مثل آبجی کیمیامون ما هم می ترکونیمش با کامنتامون هه هه

خلاصه این که نوکریم 



نظرات شما عزیزان:

دلارام
ساعت21:51---15 شهريور 1392
عهههه

پ منظورشون اینه؟

از دستم خسته شدن؟

خب پس دیگه مزاحمشون نمیشم
پاسخ: نه بابا شوما مراحمید شوما تاج سرین شوما اصلا سرورین


دلارام
ساعت2:41---15 شهريور 1392
بی خانمان شدن من عادیه

توی این یه مدت سه تا وب زدم و هر سه تاش رو نابود کردن

کلا از بیست و نه تا وبم هیچ اثری باقی نمونده
پاسخ: بابا خو حق بده دیه از دستت خسته شدن 29 تا وبلاگ آخه؟؟؟؟؟؟؟؟ من خودم این اولین وبلاگمه و توش موندم بعضی وقتا تو بعضی کاراش گیر می کنم خخخ (یعنی دومیش ولی خوب اون انجمنه درسیه کاملا که الان دیگه دو ماهه ادارش نمی کنم دوستم ادارش می کنه وبلاگ انجمن علمی مهندسی شیمی و نفت)


دلارام
ساعت2:39---15 شهريور 1392
پس بالاخره برگشتی...

خدا رو شکر....
پاسخ: حالا انگار بچه شیرخوار گذاشتم رفتم بچه که نیستید بزرگ شدید ماشالله می تونید از پس خودتون بر بیاین همش که من نباید تر و خوشکتون کنم که این چه وضعشه


ی درداره مونث
ساعت1:47---15 شهريور 1392
ب سلامتی ک اومدی داداشی عزیزم خوشحال شدم
پاسخ: منم با خوشحالی تو خوشحال شدم :)


saeed
ساعت0:03---15 شهريور 1392
لینک شدی عزیزم
پاسخ: باعث افتخاره


یاغی
ساعت18:02---14 شهريور 1392
آقا بالاخره برگشتی!!!!!!!!

بازم بی خبر رفتی؟؟؟؟؟؟

بازم یهو اومدی!!!!!!!!

.

خوشحالم
پاسخ: :))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|