رنگ این روزای من
کینه پوش

بالاتر از سیاهی هم رنگ است مثل رنگ این روزای من



نظرات شما عزیزان:

دلارام
ساعت0:39---13 شهريور 1392
هیچ معلومه کجاااااااییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: همین جا زیر سایه شوما ههه


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت10:52---10 شهريور 1392
به به

دادا هانی

حالت چطوره خوبی

ای بی معررفت بدون ما بهت خوش می گذره هااااااااااااا

ما که از این هوای اهواز فراریم

چه خبلا چیکارا می کنی
پاسخ: اهوازه گرمه مثل آدماش که خون گرمت........... ایول چه شعاری آره آبجی من درس می خونیم عزیزم قراره چیکار کنیم؟


دلارام
ساعت23:28---9 شهريور 1392


مهلا
ساعت10:35---8 شهريور 1392
سلام داداشی دلم واست تنگ شده بود
پاسخ: منم عزیزم دلم واسه همتون تنگ شده


دلارام
ساعت23:59---7 شهريور 1392
این که یهو ول میکنی و میری ادم رو نگران میکنه!

نگرااااااااااان

برگرد بگو حالم خوبه

همین هم کافیه
پاسخ: حالمون خووووووووووووووووووبه


ی دردداره مونث
ساعت3:46---5 شهريور 1392
اقای ب اصطلاح محترمی



گوه خوردی پستای داش یاغی و کپی کردی ب اسم خودت



اشغال توک فکرت اونقدی نیس ک بخواد چیزی ازش دراد



انتر گوه نخور بت نمیاد



باز نشرش کنین بچه ها







داش یاغی شمام ناراحت نکن خودتو همیشه ی عوضی هست







http://www.bipfa.net/arash_1370/filter:posts/pg:8



http://donyai-namard.loxblog.com/
پاسخ: بخدا همین جور که از اول داشتم می خوندم تو این فکر هم بودم که من کدوم حرف یاغی رو کپی کردم اصلا چرا کیمیا اینقدر عصبانیه خخخخخخخ تا فهمیدم چه خبره بابا شوما که ما رو نصف عمر کردی


ی درداره مونث
ساعت1:22---3 شهريور 1392
نمیدونم چی شد ک ددیگه اپ نمیکنی



چیزی نمونده واسم غیر ی پست تکراری



خیلی دوس داری بدونی الان چ حالی دارم



دلم گرفته و باز اپ نداری من نمیتونم دومم بیارم!!







تورو ب همه خوبیـــاتــــ



تورو با همه غیبتــــاتــ



میشم نگرانت!



ورژن جدیده اهنگ وبت!!



خواننده کــَریمن!!خودم!



کووجایی داداشی نگرانتیما
پاسخ: قربون خواننده کوچولومون که نگرانمون شده


دلارام
ساعت3:44---2 شهريور 1392
نصف شبا اینجا میام و ساعت ها میخونم و میخونم و حفظ میکنم....


هعیییی
پاسخ: آخه دلارام جان چرا وبلاگت در نمیاد فقط من اینجوریم؟
پاسخ: آدرس بذار عزیز من


ی دردداره مونث
ساعت2:04---1 شهريور 1392
سلام دادا

خواستم بگم برا دیدن مطالب قبلی

رو ارشیو.. قسمت مرداد ماه کلیک کنی

کل مطلبا میاد یهو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|