امشب دلم گرفته
کینه پوش

ای آسمان زیبا امشب دلم گرفته از های و هوی دنیا دلم گرفته................

یک سینه غرق مستی دارد هوای باران از این خراب رسوا دلم گرفته ..........

امشب خیال دارم تا صبح گریه کنم شرمنده ام خدایا دلم گرفته...........

خون دل شکسته بر دیدگان تشنه باید شود هویدا امشب دلم گرفته...........

ساقی عجب صفایی دارد پیاله تو پرکن  به جان مولا امشب دلم گرفته..............

گفتی خیال بس کن فرمایشت متین است فردا به چشم اما امشب دلم گرفته .........



نظرات شما عزیزان:

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت10:53---10 شهريور 1392
چقدر دیر می فهمیم که زندگی همین

روزهایست که منتظر گذشتنش هستیم.


پاسخ:اهم ولی وقتی آدم می فهمه یه چیزی داره تموم میشه نگران از دست دادنشه


✖ ✗ ✘sнαßnαm✖ ✗ ✘
ساعت20:18---2 شهريور 1392
منم امشب ی جوری شدم حسوحال عجیبی دارم ی چیزی تو دلم سنگینی میکنه

بغض دارمممم
پاسخ: وقتی این حس میاد سراغت یعنی حالت خوبه تا وقتی که آدم بغضشو فراموش کنه حالش خوب نی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|