باز تنهاییی ......... باز یاد اون روزایی که.....
کینه پوش

سلام تنهایی ام:

امروز پیش از آن که باشی در کنارم بودی . یار همیشگی ام حتی تو به خنده های مصنوعی ام خندیدی؟ چه کنم؟؟؟؟؟ غیر از خنده ای که به ناچار از لبانم بیرون می آید . حتی تو تنهایی ام را درک کردی آخر کسی جز تو خودت را درک نخواهد کرد . این اتاق.... تو ... و این وبلاگ تنها شریک دل تنهای من بودین. آه.....

چقدر دلم تنگ میشه بعضی وقتا چرا دلم اینقدر غمگین است انتظار چه کسی را می کشد؟ غصه ی چه کسی را می خورد؟ نمی دانم . هوا هوای یار قدیمی ام گریه است . باز دل تنگم باز اشک . خدایا میبینی صدامو می شونی این ترانه ی غمگین بدجور داره دلمو می چزونه بدجور تو ماتشم آخر این احساسات و این حال و هوا کار دسم میده باز خاطرات گذشته باز لذت دیدنش داره کار دسم میده... اما نه... اون دیگه گذشته اون دیگه رفته؟..... پس ........ پس اونی که کنار سالن داشت می خندید کی بود؟ ......... اههههههه ..... باز ذهن مریضم قاطی کرده به خاطر اثر قرصاس آره همینه بذار بخوابم اینطوری یکم استراحت می کنم ولی تو شاهد باش ...... تو شاهد باش که این دیوونه ی در قفس بی گناه است خودت بودی که زیر باران دلش را روحش را اسیر دو جفت نگاه جنگلی کردی گفتم باران........... چقدر دلم برای باران تنگ شده اونم باران رو دوس داشت ........... دارم می نویسم نمی دونم برای کی نمی دونم برا چی اما دوست دارم بنویسم ..... بنویسم و بنویسم تا جایی که این بارانی که از چشمانم می آید تمام شود. خستم می خوام بخوام کاش یکی اینقدر زجرم نمیداد تا اینقدر دلم تنگ نشه و دلم هوای یکی رو بکنه.............. 



نظرات شما عزیزان:

ی درداره مونث
ساعت20:06---28 مرداد 1392
کاش از اول این همه دردو بدبختی نبودش کاش اصن نمیمدیو اینام با خودت نمیوردی



کاش خدا میفهمید دل من ادم موقتی نمیفهمه



کاش اون میفهمید وقتی میگم دوسش دارم چرت نمیگم الکی نمیگم



کاش الان میدذید حالو روزمو تا حرفمو ثابت کنه



کــاش جای این همه کاش

اونی ک باید میبود الان بود



یا اگه گذری بود از اول نمیومد ک درگیرش شم

ای خدا



.....



داداش شبح حرف دلمو زدی



ممنونم ازت
پاسخ: این کاش کاش ها رو بیخیال عزیز من آینده رو بنگر اون چیزی که گذشت چیزیه به نام آنچه گذشت....... آره آبجی من


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|