من چن وقته مردم؟
کینه پوش

بعضی وقتا کنار آتیش میشینم تازه می فهمم چقدر سردمه 

آخه آتیشو احساس نمی کنم ......... دیگه نمیسوزونتم............. بعدا با خودم میگم اگه اینقدر سردمه پس چرا احساس سرما نمی کنم؟ 

چرا نمی لرزم؟ ..... بعدش یه صدایی می پیچه تو سرم....... شاید اصلا سردم نباشه شاید اسنقدر گرممه که آتیشم برام گرم نیس ولی نه............

تازگیا یه چیزی فهمیدم ........... فهمیدم نه سردمه نه گرممه مشکل اینه که سرما و گرما رو حس نمی کنم 

آخی دلم واسه خودم می سوزه ....... بیچاره خودم .... خسلی وقته مردم ........ هنوز باورش برام سخته



نظرات شما عزیزان:

✖آدمـــ لاشــی✖
ساعت20:16---2 شهريور 1392
بہ سلامتے اونے کہ





بعد از سال ھا عشقشو پیدا کرد





ولے وقتے دید دستاش توے دست یہ غریبست





سادہ گفت: خدایـــــــــــا شکرت کہ میخندید‎‎ …
پاسخ: غلط کرده اونی که اینطوری گفته باید می رفت جهنم می کرد زندگیشو نه این که خودشو جر بده اون دیگه آدم نی واقعا لاشیه


ی درداره مونث
ساعت20:09---28 مرداد 1392
هههع من م دلم برا خودم میسوزه



ک ب پای همه چیزو همه کس موندو



اخرشم

ههیچی ب هیچی



این اهنگ تاحالا شده بابک جهانبخشو گوش بده

عالمی داره حرف دل منه
پاسخ: گوش که ندادم ولی بعضی آهنگا بعضی حرفا بعضی اس ام اسا واقعا حرف دلتو می زنه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|