اسپرم
کینه پوش
تو کلاس استاد میگه :

اسپرم از " پروتئین ، ویتامین و قند تشکیل شده"

 یکی از دخترا پرسید :

ببخشید استاد ؛ پس چرا شوره ??!

.

.

.

من صحنه رو ترک میکنم ، شما عزاداری کنید :|| نه خدایی این دختره یا ........



نظرات شما عزیزان:

یاغی
ساعت20:46---31 مرداد 1392
من دو تا سجاده میارم

با هم دو رکعت نماز خوف به جا بیاریم!

.



حاجی

نمیچرخی طرفای ما!!!!!!!!!!!!!!!

یهو هم ناپدید میشیو خبر نمیدی

مثلا ما رفیقیم!


پاسخ: بخدا اینقدر مشغولم که وقت نمی کنم پست بذارم ولی اگه خدا بخواد بر می گردم در خدمتتون


elena
ساعت23:10---28 مرداد 1392
شبح و اینقدر بی حیااااااااااا واه واه واه پناه به خدا
پاسخ: من و بی حیا؟ خخخ باشه من بی خیا خودم اعتراف می کنم


ی درداره مونث
ساعت12:49---28 مرداد 1392
مااااااااای شت



یا ابلفــَــض!!



این کیه دیگه بابا

قربون پسرا



رید ب هرچی دختره خوبه!!




پاسخ: دختر خوب هیچ وقت بش ریده نمیشه حتی اگه 90 درصد دخترا بد باشن دختر خوب دختر خوب می مونه اگه واقعا خوب باشه


دلارام
ساعت5:56---28 مرداد 1392
خواب ندارم
پاسخ: آره معلومه


دلارام
ساعت5:50---28 مرداد 1392

پاسخ:آره بخند دنیا به روت بخنده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|