خوبی؟ نه من خوب نیستم من خستم
کینه پوش

-سلام

- تموم شد؟

-آره شکر خدا الان خوبی بهتری؟

-خستم برو بیرون

- چیزی می خوای برات بیارم؟

- برو بیرون چیزی نمی خوام

چشام باز شد دوباره........ نفس می کشم....... دستامو بردم بالا پس حرکت هم می کنم. زندم هنوز..... هیچ حسی ندارم خوشحال نیستم ........... چرا همه چی تکراریه؟... خورشید طوری طلوع کرد که دیروز کرد و طوری غروب شد که دیروز شد ..... پس چی باعث میشه امید داشته باشم فردا رو ببینم؟

-عمه هانی خوبی عزیزم چقدر برات دعا کردم حالا بهتری درد که نداری عمه؟

- مگه نگفتم همه بیرون باشن؟

-عمه نگرانتیم

- نگرانی نمی خوام برو بیرون

-چته عزیزم؟ درد داری؟  می خوای پرستار رو صدا کنم؟.

دکمه ی بالا سرمو میزنم پرستار میاد

-همه رو بیرون کن خانم پرستار.

همه رفتن با دلخوری اما من که میدونم دلخوریشون بابته پوله بابت منفعتشون بابت خونه خودشون شکمشون 

خستم از این تظاهر به مهربونیا به این همه دروغای شاخ دار.

خدا مادربزرگم می گفت اگه خدا بخواد خودش آدمی که فرستاده رو دوباره برمیگرده پیش خودش براش مهمونی میگیره

گفتم نمیشه من برم پیشش؟

گفت نه مادر نمیشه اون وقت خدا تو مهمونیش رات نمیده دیگه در خونشو به روت باز نمی کنه

خدا من که کارت دعوت نمی خوام بابا مگه برا مهمونی اومدم بابا قربونت بشم بذار خودم بیام بابا من مهمونی نمی خوام



نظرات شما عزیزان:

عزرائیل
ساعت18:00---30 مرداد 1392
چیه پسر؟ طوفان بپا کردی...

راسی کو لینک من
پاسخ: من طوفان زیاد پا می کنم کدوم طوفان منظورته؟


ی درداره مونث
ساعت20:14---28 مرداد 1392
من غلط کنم بابا اخه..



هرجوری دوس داری داداشی جونم



فقط حد اقل سعی کن غصه چیزی و کسیو نخوری




پاسخ: شوما تاج سری فداتم هرچی آجیم بگه


ی درداره مونث
ساعت12:38---28 مرداد 1392
کم گریه کردم این مدت



اینطوری حرف نزن داداشی



این حرفا جز اینکه مانع رسیدن ب هدفو اینده ای ک



میخوای میشه کاره دیگه ای نمیکنه



اگه ب خودمه داوطلبم زودتر بمیرم



میخوام بالا بیارم



تو ین زندگیو ادماشو روزاش



ولی دست منو تو نیس



پس فکرشو نکن و بزار از ته دل بخندی تو این روزای تکراری



مرگ من دیگه حرفارو نزن



حال و دل ما رفیقای مجازیت و خونوادت واست مهم نی



اعصاب خودت واست مهم باشه



کم نا امیدی بده با خودت



اینجوری همه چی خراب تر از اینی ک هست میشه



دیگه نگو تورو خدا
پاسخ: من که فقط حرفامو این جا میزنم این جا نزنم دیگه پس کجا بزنم؟ دلم پوسید بریزم تو خودم؟ اوکی میریزم تو خودم برچسب لبخندم کووووووووو ؟ بذار بچسبونم رو لبام خوشکلتر میشم


دلارام
ساعت5:53---28 مرداد 1392
مرسی

راستی مواظب خودت باش... یه داداش شبح بیشتر ندارما...

کسی جاشو نمیگیره
پاسخ: حتما بابا جز خودم که کسی جای خودمو نمی گیره که. خخخخخخخ


دلارام
ساعت4:21---28 مرداد 1392
داداش.. نگو اینجوری..

اونا دوستت دارن...

اینجا هم بچه ها دوستت دارن

وقتی وجودت واسمون مهمه... خوشحالمون میکنه... دوستت داریم... نگو اینجوری...

ارزش داری واسه هممون...
پاسخ: شوما که بله خودتون هم برا من خیلی ارزش دارین وگرنه میبینین که به جز شوما کسی برام کامنت نمیذاره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|