آخرین عید
کینه پوش

وقتی یادم میاد خیلی ها بودن که پارسال آخرین ماه رمضونشون رو تجربه کردن، دلم میگیره.... آخه

 

شاید این بار نوبت من باشه که آخرین مهمونی ماه رمضون رو تجربه کنم...



نظرات شما عزیزان:

ی درداره مونث
ساعت13:03---26 مرداد 1392
دادا کجایی دلمون پوسیــــــــــــــد



مواظب خودت باش مرگ من




پاسخ: خدا نکنه آبجی به مرگت قسم نده که فقط یه آجی دارماا چشم چون عزیزم میگه


ی درداره مونث
ساعت17:31---22 مرداد 1392
اقــــــا داشتیم..



خیلی بوووقی!!



اون همه حرف و حرف و حالا باز میانبر زدی رو حرفای



اولت؟



بسه اینطوری نگو



چرا واس مردن عجله داری اونورم کسیو



چیزی منتظر ما نس مثه اینور



گاماس گاماس



یککمی صب کن



حالا مونده هنو بالای خودش در جریان چیکار کنه



پــَــــ بار آخر از این حرفا میزنییییییییییا



بعهههــَــــمعبابا خو اعصاب ادم داغون میکنی





اهههههههه
پاسخ: به هیشکی که نمیگم بذار حداقل تو وبلاگ بگم بابا دلم پوسید


یاغی
ساعت13:04---22 مرداد 1392
نیستی داش!!!!!!!!!
پاسخ: ایشالا 5 روز دیه میام داش دعا کن از این عمل زنده بیام بیرون


یاغی عصبانی !
ساعت12:12---18 مرداد 1392
عزیزم، چرا انقدر منفی بافی؟؟؟

تو اول باید به فکر درمان افکارت باشی

افکارت خطرناک تر هستن

ندیدی چه کسایی علیه چه بیماری هایی پیروز شدن؟؟؟

نه!!!

همش نشستی که ای خدا ، آخرین ماه رمضونم بود!

باید خودت درمان بشی، نه بیماریت!!!

افتاد؟؟؟

خوش باش ، خوش خوش

اما جوری زندگی کن که خدا هم راضی باشه ازت

به خدا هیچی مثل توکل به خدا و یه روحیه سرحال و مبارز نمیتونه آدم رو رو پا نگه داره



خخخ

تویی که من دیدم

حلوای همه مارو می خوری
پاسخ: ها په چی؟ به این زودیا فک کردی لابد میمیرم ها ؟؟؟؟؟؟؟/این چیزا رو میگم واسه این که تریپ غم برداریم بابا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|