رفیق خاک پاتم
کینه پوش

ﺭﻓﯿﻖ !!!!

ﺍﮔﻪ ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﻣُﺮﺩﻡ ..

ﺩﯾﺪﯼ ﺗﺎﺑﻮﺗَﻢ ﺭﻭ ﺷﻮﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﻣَﺮﺩُﻣﻪ ... ﻭﻟﯽ ﻧﻤﯿﺎﻣــ ﭘﺎﺋﯿﻦ ﻧﻮﮐﺮﯾﺘﻮ ﮐﻨﻤـــ ﺑﻪ ﺩﻝ ﻧﮕﯿﺮﯾــــﺎ !!!

ﺣﻠــﺎﻝ ﮐﻦ ....

ﻗــــﻮﻝ ﻣﯿﺪﻣـــ؛

ﺑــﻪ ﺧﺪﺍ ﻗﻮﻝ ﻣﯿـــﺪﻡ ﻫﻤﯿﻦ ﯾــﻪ ﺑﺎﺭ ﺍﺯﺗـــ ﺑﺎﻟـــــــﺎﺗﺮ ﺑﺎﺷﻢ

ﺑﻌﺪﺵ ﺩﯾﮕﻪ ﻫﻤﯿﺸــــﻪ ﺧﺎﮐـــــِ ﭘـــﺎﺗﻢ



نظرات شما عزیزان:

دیوانه
ساعت1:24---16 شهريور 1392
ببین بعضی مطالبت باحالن بعضیاشون غمگین ولی خدایی بعضی هاشون مزخرف.درهرصورت وبت خوب بود.نشون دهنده شخیت پارادکست بود.ازاین آدماخوشم میاد.خلاصه که دمت جیییییییز
پاسخ: تو از شخصیت من هیچی نمی دونه یعنی هیچکی نمی دونه خودم هم دارم هر روز چیز جدیدی از خودمو کشف می کنم


یاغی
ساعت0:33---15 مرداد 1392
عن الاپ المخوف الیاغی

یاغی
ساعت12:44---14 مرداد 1392
یا شیخ

آپم
پاسخ: اومدم په.....


ي در داره مونث
ساعت1:47---14 مرداد 1392
اقــــــــا اصن ي حالي شدم اينو خوندم



واقعا خيليا بايد خاك پاشون شي



بس ك مردَن



بس ك ماهن بس كه اَه



اصن نميشه گف



خيلي با مرامن



دموشن گرم



خدا اين آدمارو*فرشته* ارو نگير ازمون



واس من ك درصد بيشترش تو نت بود ديگه



خدا خودت مجازي هواشونو داشته باش



چاكرتيم
پاسخ: بلـــــــــــــه ما چاکر اونا هم هستیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|