یه روز خوب میاد
کینه پوش

یه روز خوب میاد که بالای عکسم مینویسن

انا لله و انا الیه راجعون

همین و بس...



نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت17:31---10 مرداد 1392
همه رفتنی ان داش

از این حرفا نزن

داش ، چی شد؟

بهتری به امید خدا
پاسخ: بهتر که نمیشه گفت چون باید تو مرحله آخر درمان بهتر باشی الان فعلا که به همه جا بدنم نرسیده اما دارم هورمون درمانی می کنم که به بقیه اش نرسه تا الان 3 بار عمل کردم پشت سر هم. اگه خدا بخواد می مونم ولی اگه نخواد نه دیگه بیخیال شدم زیاد برام مهم نیس مثل قبل تنها ترسم قیافمه نکنه خراب شه از دار دنیا همین یه قیافه رو دارم خخخخخخخخ فداتونم


KiMiYa
ساعت13:09---10 مرداد 1392
بهههههههههههههله رفتنيم





ولي ب وقتش





وقتشم ما تعيييييييييين





چي داادش؟؟ نميكنيم





پــَـــ حرفي نزن راجبش





اصن حال آدم خراب ميشه





بعدشم خير سرمون ما اينهمه دعا كرديم واست





كوجا ميخواي بري؟؟





حالا وب در پيـــــــتــــِ من مونده بياي ببيني





|يكمي صــَـــبــْ كن مــَ هنوز





اينجا كلـــي كار دارم





يــة خورده وايــســــــــــا





يكــَـــمي صــَـــبــْ كن!!!|





جو حصين گرفتتـَـــم!!!
پاسخ: ما هم که جوگییییییییییییر

پاسخ: آره بابا بیخی من به این شاخ شمشادی بم میاد مردنی باشم؟


kimia
ساعت22:01---8 مرداد 1392
آقـــــــــا



داشتیم؟؟



خیلی بدی
پاسخ: آغا عزیز من بالاخره که همه رفتنی ایم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|